مشغول بازی در «خانه امن» هستم/ چند فیلم در صف اکران دارم

حمیدرضا پگاه بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره کار جدید خود چنین اطلاع رسانی کرد: هم اکنون مشغول بازی در سریالی با عنوان «خانه امن» به کارگردانی احمد معظمی کارگردان جوان تلویزیون هستم. این سریال که نویسندگی آن را حسین تراب‌نژاد برعهده دارد از مضمونی اجتماعی و جنایی بهره می برد.

وی با اشاره به اینکه در این سریال به موضوع داعش پرداخته می شود، افزود: «خانه امن» در چند شهر جلوی دوربین رفته است و امین‌ زندگانی، سیما تیرانداز و سامان صفری از جمله هنرمندانی هستند که با آنها همبازی هستم. در ضمن ابوالفضل صفری تهیه کنندگی این مجموعه را برعهده دارد.

پگاه درباره فیلم های سینمایی آماده پخش خود نیز گفت: فیلم سینمایی «گیلدا» به کارگردانی امید بنکدار و کیوان علیمحمدی را آماده اکران دارم و نمی دانم چه زمانی این فیلم روی پرده می رود.

وی ادامه داد: «سینما شهر قصه» به کارگردانی کیوان علی محمدی است که آن نیز هنوز اکران نشده ولیکن در جشنواره ملی فیلم فجر سال گذشته روی پرده رفت. در این فیلم سینمایی به عنوان بازیگر افتخاری حضور دارم. «های انگل» به کارگردانی قاسم جامی دیگر فیلم سینمایی است که من در آن حضور داشته ام، اما هنوز فرصت اکران به آن داده نشده است.

بازیگر فیلم «دیدن این فیلم جرم است» در انتهای خبر خود اعلام کرد: پیشنهاد برای کار وجود دارد، اما شکل کاری من اینگونه است که پس از اتمام یک کار سراغ کار دیگر می روم.

انتهای پیام/