مدیر روابط عمومی بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی معرفی شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۵

مدیر روابط عمومی بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی معرفی شد

امیر پارسائیان مهر به عنوان مدیر روابط عمومی و ارتباطات بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از دبیرخانه بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران، مجتبی جدی دبیر بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران، امیر پارسائیان مهر را به عنوان مدیر روابط عمومی و ارتباطات بیست و سومین دوره جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

«نظر به شایستگی، تجربه های ارزشمند و حسن سابقه جنابعالی در حوزه تئاتر، به موجب این حکم به عنوان مدیر روابط عمومی و ارتباطات بیست و سومین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران منصوب می‌شوید.

از آنجا که جشنواره تئاتر دانشگاهی از جمله رویدادهای بزرگ فرهنگی کشور است، انتظار آن می‌رود تا با بهره مندی از نظر اساتید و پیشکسوتان این حوزه، زمینه لازم برای ارتقا و اعتلای تئاتر دانشگاهی و شرایط مطلوب برای تعامل حداکثری با رسانه ها فراهم شود. امید است در پناه خرد لایتناهی در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.»

امیر پارسائیان مهر، دانش آموخته کارشناسی مدیریت جهانگردی و همچنین دانشجوی رشته مدیریت روابط عمومی در دانشگاه پیام نور است که پیشتر در دوره های هفدهم و بیستم و بیست و یکم جشنواره تئاتر دانشگاهی نیز عهده دار سمت مدیر روابط عمومی این جشنواره بوده است.

بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران در آبان ماه ۱۳۹۹ به دبیری مجتبی جدی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است