بررسی «مُد پایدار» در برنامه «روز خوش» شبکه جام جم

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی، برنامه «روزخوش» دوشنبه 15 اردیبهشت ماه همزمان با رحلت حضرت خدیجه (س) و روز شیراز با حماسه خوانی شیر خدا روی آنتن شبکه جام جم می رود.
در بخش رویدادها، مهدی آقابیگی درباره رویدادها و مناسبت ها صحبت خواهد کرد. مهمان برنامه، ندا سرمه پژوهشگر و طراح مد پایدار درباره سبک زندگی و بهرهگیری مجدد از وسایل قدیمی گفتگو می کند.
در برنامه دوشنبه همچنین در زمینه «مد پایدار» گفتگو می شود به این دلیل که صنعت مد و فشن یکی از آلوده‌ترین صنایع از نظر زیست محیطی است و حافظت از محیط زیست به یکی از دغدغه‌های اصلی فعالان این حوزه بدل شده است. از این رو امروزه فعالان حوزه مد و پوشاک فعالیت‌های خود را با حفاظت از محیط زیست پیش می برند و یکی از این فعالیت‌ها مد پایدار نام دارد که مفهموم پایداری در طراحی، به پایداری منابع محیط زیستی اشاره دارد. این مد سبکی خاص از طراحی را ارائه می‌دهد که بر پایه مبانی زیست محیطی، اجتماعی و اقتصادی بنا شده است.
آیتم «خوش و بش» در این قسمت سراغ نانوایی می رود و همچنین در بخشی دیگر،  سید هادی معتمدی روانپزشک و آسیب شناس اجتماعی به بررسی نقش سبک زندگی در حال خوب می پردازد.
برنامه «روز خوش» با نگاه به زندگی از منظر سبک زندگی ایرانی – اسلامی با اجرای محمد امین نبی اللهی و مریم ماهور تلاش می کند که صبحگاه ایرانی – اسلامی را همراه با فرهنگ و هنر ایرانی به نمایش بگذارد.
مجله صبحگاهی «روزخوش» از دوشنبه تا جمعه ساعت 9 صبح به وقت تهران به تهیهکنندگی حسین علیاری از شبکه جهانی جام جم پخش می شود.
انتهای پیام/