اکران «زنها فرشته‌اند ۲» در هاله‌ای از ابهام/ قسمت دوم «کما» منتفی است | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۲
آرش معیریان به صبا گفت:

اکران «زنها فرشته‌اند ۲» در هاله‌ای از ابهام/ قسمت دوم «کما» منتفی است

آرش معیریان می گوید با اکران آنلاین «زن ها فرشته اند 2» موافق نیست و منتظر عادی شدن شرایط می ماند.

آرش معیریان کارگردان سینما و تلویزیون به خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا اظهار کرد: قرار بود فیلم سینمایی «زن ها فرشته اند ۲» در اکران نوروز روی پرده رود و تمام مراحل پیش نمایش کار نیز انجام شده بود، اما به ناگاه با شیوع بیماری کرونا تمام پیش‌بینی‌ها از بین رفت و اکران‌ فیلم ما نیز ملغی شد و اینکه چه زمانی مجدد این کار روی پرده خواهد رفت از آن مطلع نیستم.

وی افزود: درباره اکران آنلاین هم نظرم چندان مثبت نیست زیرا متاسفانه به محض اینکه فیلم عرضه می شود نسخه قاچاق آن هم بیرون خواهد آمد و ضررش به سرمایه گذار فیلم وارد خواهد شد.

این کارگردان درباره بازیگران فیلمش بیان کرد: تیم بازیگری در «زن ها فرشته اند ۲» نسبت به قسمت اول این فیلم تغییر کرده است، زیرا در قسمت نخست امین حیایی به عنوان بازیگر نقش نخست حضور داشت در قسمت دوم بازیگرانی چون محمدرضا شریفی نیا، میرطاهر مظلومی، نیوشا ضیغمی، سحر قریشی، علی صادقی، نسرین مقانلو و… نقش آفرینی کرده اند.

این فیلمساز در باره پیشنهادهای جدید خود گفت: پیشنهاد برای کارگردانی کم نیست اما تا زمانی که وضعیت این بیماری کرونا مشخص نشود نمی‌توان فیلم و سریالی را جلوی دوربین ببرد، ولیکن در همین شرایط یک فیلم سینمایی و یک سریال تلویزیونی و دو مجموعه نمایش خانگی پیشنهاد دارم که مطمئنا در آینده نزدیک یکی از آنها را کار خواهم کرد.

معیریان در پایان درباره فیلم سینمایی «کما » نیز تصریح کرد: فیلمنامه قسمت دوم این فیلم را سال ها پیش نوشته بودم، اما به دلیل بودجه بالایی که ساخت آن طلب می کرد به ویژه دستمزد بازیگران ساخت این کار ملغی شد تا زمانی که سرمایه آن فراهم شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است