احتمال اکران آنلاین «تومان»/ به دنبال پروانه نمایش هستیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۷
تهیه‌کننده فیلم به صبا گفت:

احتمال اکران آنلاین «تومان»/ به دنبال پروانه نمایش هستیم

سعید سعدی اظهار کرد «تومان» را حتما در سال جاری اکران خواهد کرد.

سعید سعدی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «تومان» به کارگردانی مرتضی فرشباف که در سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور داشت در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره اکران این فیلم در سال ۹۹ گفت: مصمم هستیم «تومان»را در سال ۹۹ چه به صورت آنلاین و چه نمایش بر پرده‌های سینما اکران کنیم و در حال حاضر هم به دنبال پروانه نمایش این فیلم هستیم.

وی افزود: به اکران آنلاین هم فکر کرده‌ایم و در هر صورت تلاشمان را می‌کنیم تا «تومان» امسال اکران شود.

سعدی در پاسخ به این پرسش که از نظر او مخاطبان فیلم «تومان» در اکران سالن‌های سینما با فیلم بهتر همراه می‌شوند یا در اکران آنلاین، توضیح داد: نمایش در سالن‌های سینمایی و آنلاین شرایط خاص خودشان را دارند اما برای این که فیلم بهتر دیده شود، هر روشی که ما را سریع‌تر به نتیجه برساند انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم بهترین زمان برای اکران «تومان»، زمانی است که دانشگاه‌ها باز باشند به دلیل این که تعداد مخاطب بیشتری فیلم را تماشا می‌کنند.

تهیه‌کننده فیلم «تومان» درباره تاثیر بحران کرونا بر فعالیت‌هایش بیان کرد: تمام کارهای نیمه تمام را تا پایان سال ۹۸ به اتمام رساندیم و کارهایمان با قرنطینه همزمان نشد.

فیلمنامه «تومان» را مرتضی فرشباف به رشته تحریر درآورده و آن را کارگردانی کرده است. از بازیگران این فیلم می‌توان به میرسعید مولویان، مجتبی پیرزاده، پردیس احمدیه، ایمان صیاد برهانی و حامد نجابت اشاره کرد.

در خلاصه این فیلم آمده است: این فیلم درباره جاه‌طلبی نسل جوانان برای پیدا کردن راهی است تا بتوانند میانبر بزنند و وضعیت اقتصادی خود را بهبود ببخشند به همین دلیل دست به قمار می‌زنند تا در یک مدت زمان کوتاه‌تری بتوانند طبقه اجتماعی خود را عوض کنند و از طبقه پایین به طبقه بالا بیایند.

دلارام صادقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است