«خونه‌مونی» به شبکه نسیم آمد/ حضور چهره‌ها در جایگاه داور

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، ویژه برنامه «خونه‌مونی» به تهیه‌کنندگی محسن برمهانی و کارگردانی علی مسعودی در 20 قسمت 40 دقیقه‌ای توسط اداره کل فرهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و با مشارکت موسسه تصویر شهر (سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران) با حضور اعضای خانواده در کنار یکدیگر تولید شده است.

این برنامه، با انگیزه گذران از روزهای کرونایی، علاوه بر ایجاد سرگرمی، فضایی را برای مشارکت خانواده‌ها در یک برنامه تلویزیونی در حوزه سینما و تلویزیون ایجاد می‌کند.

بخش‌های مسابقه شامل بازی یک سکانس از فیلم یا سریال ایرانی، اجرای موسیقی ابداعی با وسایل خانه، نمایش طنز خانگی با موضوع امید و مبارزه با کرونا، ساخت ویدیوهای خلاقانه در ارتباط با حال و هوای این روزهای خانواده‌های ایرانی است که شرکت‌کنندگان در خانه با ارسال ویدیوهای خود در این مسابقه شرکت کرده‌اند و علاوه بر نشان دادن استعدادهای خود، جوایزی هم دریافت می‌کنند.

داوران اصلی مسابقه را علی مسعودی، عباس جمشیدی‌فر، الیکا عبدالرزاقی و کمند امیرسلیمانی و داوران مهمان را نسرین نصرتی، هدایت هاشمی، حمید لولایی، کامران تفتی، سپند امیرسلیمانی، حدیث میرامینی، شقایق دهقان، سیدبشیر حسینی، نسیم ادبی، سیدهومن شاهی و امیرغفارمنش تشکیل می‌دهند.

ویژه برنامه «خونه‌مونی» از سیزدهم اردیبهشت ماه مصادف با هشتم ماه رمضان، هر شب ساعت 21 از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/