اختتامیه جایزه «سرو» خردادماه و بعد از کرونا برگزار می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۲۰
مدیرعامل انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس:

اختتامیه جایزه «سرو» خردادماه و بعد از کرونا برگزار می‌شود

مدیر عامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس از برگزاری اختتامیه جایزه بزرگ «سرو» تا خردادماه و بعد از پایان دوران شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، حمید نیلی مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس استقبال هنرمندان از جایزه بزرگ سرو را قابل قبول ارزیابی کرد وگفت: استقبال هنرمندان و جامعه ارزشمند تئاتر ایران از جایزه بزرگ سرو بسیار خوب بود و بیش از ۲۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این تعداد اثر واصله، ۵۴ اثر برگزیده شده که به زودی اسامی آنها اعلام می شود.

دبیر هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت افزود: اگر شرایط کشور به دلیل شیوع کووید ۱۹ به وضعیت ثابت و پایداری برسد و منعی بابت تجمعات نباشد، اختتامیه نخستین جایزه بزرگ سرو را خرداد ماه سال جاری برگزار خواهیم کرد.

وی در پایان یادآور شد: این تعداد آثار رسیده به دبیرخانه جایزه بزرگ سرو از سراسر کشور نشان گر این است که جریان تئاتر مقاومت و چرخه تولید و ارائه آثار نمایشی با مضمون انقلاب و دفاع مقدس در کشور جاری و ساری است که این موضوع در آستانه هفدهمین جشنواره تئاترمقاومت مایه دلگرمی خدمتگزاران هنرمندان متعهد و متخصص است.

نخستین دوره جایزه بزرگ سرو توسط انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است