ادامه فیلمبرداری «سَردَر» با موضوع کرونا در گیلان | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۳۷

ادامه فیلمبرداری «سَردَر» با موضوع کرونا در گیلان

فیلمبرداری فیلم کوتاهِ «سَردَر» با محوریت کرونا و تقابل علم و سنت در جنوب گیلان همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری صبا، فیلمبرداری فیلم کوتاهِ «سَردَر» به کارگردانی مصطفی مهربان در جنوب گیلان همچنان ادامه دارد.

مصطفی مهربان کارگردان مستند «دنیس» و فیلم‌های کوتاه داستانی «گهواره سکوت» و «مرنجاب» در تازه‌ترین اثرش، با محوریت کرونا، به تقابل علم و سنت پرداخته است.

در خلاصه داستان «سَر دَر» آمده است: فیلمسازی متوجه می شود پلان‌هایی کِه چند سال پیش از ننه شهربانو گرفته، داستان ندارد. بنابراین تصمیم می گیرد در این شرایط سخت شیوع کرونا به جنوب گیلان و محله ننه شهربانو برود تا داستانش را کامل کند. او با رفتن به منطقه، متوجه می‌شود که ننه شهربانو دیگر مایل نیست در این فیلم بازی کند. چرا که از ترس کرونا، نمی گذارد کسی وارد خانه اش شود. فیلمساز، در این شرایط، تلاش می‌کند راهی برای رفع مشکلش بیابد، تا داستان نیمه کاره اش را تمام کند.

عوامل تولید این فیلم کوتاه عبارتد از: نویسنده فیلمنامه و کارگردان: مصطفی مهربان، تصویربردار: جواد حیدری، تدوین‌ و صداگذاری: مصطفی مهربان، بازیگران: شهربانو حاجی زاده، حدیقه سمیع پور، ابوالقاسم کوچکی، سحر مهربان، سپهر و ساینا کوچکی، امیر مدنی، طاهره طهماسبی، دستیار کارگردان و طراح صحنه: مرتضی غلامی، عکاس و منشی صحنه: پیام امدادی، مدیر تولید: امین رجوعی، تهیه کننده: انجمن سینمای جوانان رودبار و مصطفی مهربان.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است