آلبوم «مناجات فارسی» منتشر شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۳۰

آلبوم «مناجات فارسی» منتشر شد

آلبوم «مناجات فارسی» با صدای حسن عبدی به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای عالی قرآن منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آلبوم «مناجات فارسی» به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای عالی قرآن منتشر شد.

این آلبوم شامل ۲۰ اثر ممتاز آواز با محتوای مناجاتی است و با کارشناسی رضا روانبخش در قالب سه لوح فشرده با نام‌های «آستان جلال»، «کیمیای بندگی» و «شکوه صیام» در استودیو صدای شورای عالی قرآن اجرا و تولید شده است.

حسن عبدی که در سال‌های اخیر تجربه چند بار اجرای مناجات در محضر رهبر انقلاب را داشته است، در این آلبوم اشعاری از سعدی، حافظ، شمس تبریزی، سنائی، ابوسعید ابوالخیر، عراقی و وحدت کرمانشاهی را در دستگاه‌ها و گوشه‌های مختلف از جمله چهارگاه، همایون، دشتی، ماهور، افشاری و ابوعطا اجرا کرده است.

این اقدام معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای عالی قرآن، با هدف احیای یکی از نغمات اصیل دینی بوده که همواره مورد اقبال آحاد مردم کشورمان قرار داشته و مدتی است در رسانه به ویژه در اوقات اذان گاهی کمرنگ شده است. محتوای این آلبوم، قابلیت استفاده در شبکه‌های مختلف صدا و سیما و انتشار در فضای مجازی را داراست.

انتهای پیام/

2 دیدگاه

    • جمله پایانی خبر: محتوای این آلبوم، قابلیت استفاده در شبکه‌های مختلف صدا و سیما و انتشار در فضای مجازی را داراست.