تاریخ اکران فیلم بعدی «تبدیل‌شوندگان» مشخص شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۶

تاریخ اکران فیلم بعدی «تبدیل‌شوندگان» مشخص شد

کمپانی پارامونت با انتشار خبری، زمان اکران قسمت بعدی مجموعه «تبدیل‌شوندگان» و درام واقعی «دادگاه شیکاگو ۷» را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوودریپورتر، تاریخ اکران فیلم جدید و همچنان بی‌نامی از مجموعه «تبدیل‌شوندگان» و درام جنایی «دادگاه شیکاگو ۷» مشخص شد.

بر اساس اخبار منتشر شده،‌آخرین قسمت از اکشن علمی‌تخیلی «تبدیل‌شوندگان» در تاریخ ۲۴ جون ۲۰۲۲ روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

هم‌اکنون کمپانی پارامونت پروژه‌های گوناگونی از مجموعه «تبدیل‌شوندگان» را در دست تولید دارد. جابی هارولد نویسنده فیلم «ارتش مردگان» (۲۰۲۰) و جیمز وندربیلت، فیلمنا‌مه‌نویس تریلر معمایی «زودیاک» (۲۰۰۷) در حال کار روی نگارش قصه‌ای مستقل در این دنیا هستند و از سوی دیگر پروژه انیمیشنی از این مجموعه که پیش‌درآمدی از اتفاقات تا کنون رخ داده محسوب می‌شود با هدایت جاش کولی، کارگردان «داستان اسباب‌بازی۴» و فیلمنامه‌ای از اندرو بارر و گابریل فراری، نویسندگان مجموعه «مرد مورچه‌ای»، در جریان است.

در همین حال دیگر محصول در جریان پارامونت یعنی درام جنایی «دادگاه شیکاگو ۷» روز ۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ به اکران عموم خواهد رسید. «دادگاه شیکاگو ۷» به کارگردانی آرون سورکین روایتگر داستانی واقعی مربوط به شکایت دولت فدرال آمریکا از ۷ نفر و دادگاه آنان به اتهام توطئه، شورش و اتهاماتی دیگر در رابطه با تظاهرات‌های ضد جنگ ویتنام در دهه ۱۹۶۰ شهر شیکاگو است.

ساشا بارون کوهن، ادی ردمین، یحیی عبدالمتین دوم، جرمی استرانگ، جوزف گوردون لویت، توماس میدلتیچ، فرانک لانگلا، ویلیام هرت، مایکل کیتون و مارک رایلنس از بازیگران این درام هستند.

آرون سورکین فیلمنامه‌نویس، کارگردان و تهیه‌کننده ۵۸ ساله آمریکایی و نویسنده آثاری چون «شبکه اجتماعی» (۲۰۱۰) و «استیو جابز» (۲۰۱۷) است و «دادگاه شیکاگو ۷» بعد از «بازی مالی» (۲۰۱۷) دومین اثر او در مقام کارگردان به حساب می‌آید.

 

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است