استقبال از فیلم‌ها پس از بازگشایی سینماها کم است/ تردید در اکران آنلاین «لباس شخصی» | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۸
امیرعباس ربیعی در گفتگو با صبا:

استقبال از فیلم‌ها پس از بازگشایی سینماها کم است/ تردید در اکران آنلاین «لباس شخصی»

کارگردان فیلم سینمایی «لباس شخصی» معتقد است پس از بازگشایی سینماها به دلیل غیرعادی بودن شرایط و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، استقبال از فیلم‌های اکران شده کم خواهد بود.

امیرعباس ربیعی کارگردان فیلم سینمایی «لباس شخصی» که در بخش نگاه نو سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور داشت در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره احتمال اکران آنلاین این فیلم گفت: اکران آنلاین «لباس شخصی» مسئله‌ای بود که به آن فکر کردیم اما فعلا مردد هستیم و باید مدتی بگذرد تا ببینیم چه اتفاقی برای فیلم‌هایی که به صورت آنلاین نمایش داده‌ شدند رخ می‌دهد و پس از آن بتوانیم تصمیم بهتری بگیریم.

وی افزود: «لباس شخصی» اولین تجربه کارگردانی من در زمینه فیلم داستانی بلند است به همین جهت تمایل دارم تا اولین فیلمم روی پرده نمایش داده شود و از طرف دیگر هم دوست دارم در هر بستری که تماشاگر بیشتری مخاطب آن هستند، نمایش داده شود.

این کارگردان با اشاره به این که اکران آنلاین مخاطبان بیشتری دارد، ادامه داد: احساس می‌کنم در نمایش آنلاین مخاطبان بیشتری می‌توانند فیلم را ببینند و این قابلیت وجود دارد که فردی با خرید یک بلیت اینترنتی، همراه خانواده فیلم را تماشا کند. در کل به اکران آنلاین نگاه مثبتی دارم.

ربیعی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی را مناسب اکران «لباس شخصی» در سالن‌های سینمایی می‌داند، توضیح داد: اکنون شرایطی است که نمی‌توان برای اکران زمان تعیین کرد. اگر عید فطر هم سینماها باز شود به دلیل غیرعادی بودن شرایط، فاصله‌گذاری اجتماعی و افزایش تعداد فیلم‌های متقاضی برای اکران، استقبال از فیلم‌ها بسیار کم است و فکر می‌کنم برای اکران «لباس شخصی» در سالن‌های سینمایی بهتر است شرایط عادی‌تر شود.

کارگردان فیلم سینمایی «لباس شخصی» در پایان درباره کارهای اخیر خود بیان کرد: در حال حاضر روی چند طرح با برخی دوستانم کار می‌کنم و تمرکزم روی متن آن‌ها است اما هیچ‌کدام به نتیجه قطعی‌ نرسیده است و به محض آن که فیلمنامه‌ها آماده شوند وارد مذاکره با تهیه‌کننده‌ها می‌شویم.

فیلم «لباس شخصی» محصول مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه‌ای اوج به تهیه کنندگی حبیب والی‌نژاد اثری تاریخی سیاسی است و به اتفاقات دهه شصت و فعالیت پیچیده حزب توده در ایران می‌پردازد.

مهدی نصرتی، توماج دانش بهزادی، مجید پتکی، میلاد افواج، عماد درویشی، مهیار شاپوری، احمد لشینی، شهاب بهرامی، روزبه رئوفی، کیوان محمود نژاد، نجلا نظریان و ماه‌منیر بیطاری در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

دلارام صادقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است