تصمیمی برای اکران آنلاین «عنکبوت» گرفته نشده است | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۶
ابراهیم ایرج زاد:

تصمیمی برای اکران آنلاین «عنکبوت» گرفته نشده است

کارگردان فیلم «عنکبوت» در صفحه شخصی خود اعلام کرد تصمیمی برای اکران آنلاین این فیلم گرفته نشده است.

به گزارش خبرگزاری صبا، ابراهیم ایرج زاد کارگردان فیلم سینمایی «عنکبوت» که در سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر به نمایش درآمد، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نسبت به خبر اکران آنلاین این فیلم واکنش نشان داد.

ایرج زاد نوشت: «بعد از همه خبر‌ها و حدس‌هایی که این چند روز در فضای رسانه ای مبنی بر اکران آنلاین عنکبوت منتشر شد. همینجا باید اعلام کنم که در حال حاضر هیچ تصمیمی برای اکران آنلاین «عنکبوت» گرفته نشده است.

همچنین تهیه کننده و سرمایه گذار محترم «عنکبوت» نیز تاکیدشان بر این نکته است که با توجه به امیدواری‌های زیاد برای بازگشایی سینما‌ها در آینده نزدیک حتما انتخاب اول برای عنکبوت اکران عمومی در سینما می‌باشد؛ و فقط در صورت تعطیلی سینما‌ها تا انتهای سال ۹۹ می‌توان گزینه اکران آنلاین را روی میز دید.  «عنکبوت» یکی از شانس‌های اکران ۹۹ است پس حتما بهترین تصمیم درباره نمایش آن گرفته می‌شود.»

«عنکبوت» با داستان جنایی و رگه‌های پررنگ اجتماعی‌ اش از فیلم های پر لوکیشن و پر بازیگر است که داستان مردی را روایت می کند که می‌خواست ریشه فساد را بخشکاند.

محسن تنابنده، ساره بیات، شیرین یزدان بخش، ماهور الوند، گلنوش قهرمانى، على باقرى ، مهدى حسینى نیا، حمیدرضا هدایتى راد، جواد یحیوی، آتیه جاوید، مهدخت مولایى ، سحر عبدالهى ، نیوشا علیپور ، یوسف خسروى ، حمید حاجى‌محمدزاده، میثم دامن‌زه، داود ذاکری با حضور فرید سجادى حسینى بازیگران «عنکبوت» هستند.

همچنین محمدصادق رنج کشان به عنوان جانشین تهیه کننده و سرمایه گذار در فیلم «عنکبوت» حضور دارد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است