«جشنواره فیلم فنتِـیژا» هم به برگزاری آنلاین تن داد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۷
به دنبال بحران شیوع کرونا؛

«جشنواره فیلم فنتِـیژا» هم به برگزاری آنلاین تن داد

«جشنواره بین‌المللی فیلم فنتِـیژا» که از فستیوال های معتبر آمریکای شمالی است، رویداد امسال خود را به صورت آنلاین برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از بدفیلینگ، با اعلام ممنوعیت گردهمایی ها تا حداقل ماه سپتامبر در شهر کِبِک ایالت مونترال کشور کانادا، «جشنواره بین‌المللی فیلم فنتِـیژا» که به عنوان معتبرترین جشنواره فیلم های رده ب در آمریکای شمالی شناخته می شود، تابستان امسال کاملا به صورت آنلاین برگزار می شود.

«جشنواره بین‌المللی فیلم فنتِـیژا» امسال شامل تعدادی از فیلم‌ هایی بود که در اصل قرار بود در جشنواره های فیلم SXSW و ترایبکا نمایش داده شوند (جشنواره SXSW که لغو شد، در حالی که جشنواره ترایبکا قرار است به صورت یک رویداد آنلاین برگزار شود.)

«جشنواره بین‌المللی فیلم فنتِـیژا» قرار است به صورت آنلاین روی پلتفرم «شیفت ۷۲» برگزار شود. سازمان دهندگان جشنواره نیز قول داده اند برنامه های پرسش و پاسخ، پنل های زنده، کارگاه های آموزشی به علاوه نمایش فیلم ها را بر روی پلتفرم «شیفت ۷۲» برای مخاطبان در نظر بگیرند.

میچ دیویس مدیر جشنواره در بیانیه ای در این باره گفت: با آنکه ناراحت هستیم که نمی توانیم به صورت فیزیکی فستیوال امسال را برگزار کنیم، با این حال خیلی هیجان زده هستیم که با فستیوال اسکوپ و پلتفرم «شیفت ۷۲» یک رویداد مجازی غیرمرسوم برگزار می کنیم.

«فستیوال بین‌المللی فیلم فنتِـیژا» که در اصل قرار بود بین روزهای ۱۶ جولای تا ۵ آگوست با نمایش فیلم ها در سالن سینما برگزار شود، به دنبال بحران همه گیری ویروس کرونا امسال از ۲۰ آگوست تا ۲ سپتامبر به صورت آنلاین برگزار می شود.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است