«ترنگ» پس از کرونا تور موسیقایی خود را از سر می‌گیرد/ انتشار آلبوم «گاماسیاو» | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۵۷
برزو امیری در گفتگو با صبا:

«ترنگ» پس از کرونا تور موسیقایی خود را از سر می‌گیرد/ انتشار آلبوم «گاماسیاو»

برزو امیری از کنسل شدن تور موسیقی گروه «ترنگ» در تهران و شهرستان ها خبر داد.

برزو امیری آهنگساز و سرپرست گروه «ترنگ» که آنها نیز مانند بقیه گروه های موسیقی اجراهایشان کنسل شده است در گفتگو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا گفت: قرار بود گروه «ترنگ» اردیبهشت و خرداد ماه سال جاری در تهران، کرمانشاه، ایلام، سنندج و…به صحنه رود که به دلیل بیماری کرونا و با وجود برنامه ریزی های انجام شده تمامی کنسرت ها لغو شد.

این آهنگساز با اشاره به اینکه پس از بیماری کرونا این کنسرت ها برگزار می شود، تاکید کرد: در این کنسرت ها ۱۴ قطعه کردی اجرا می شود که تمامی قطعات در دستگاه شور و اصفهان است.

این تنظیم کننده قطعات موسیقایی افزود: در این کنسرت ها از سازهای سنتور، کمانچه، دف، تنبک، گیتار بیس، عود، کاخون، سرنا، بالابان و… استفاده می شود.

این نوازنده از انتشار آلبوم جدید گروه «ترنگ» خبر داد و افزود: آلبوم «گاماسیاو» در مراحل نهایی قرار دارد و خرداد ماه سال جاری از سوی حوزه هنری روانه بازار موسیقی می شود.

سرپرست گروه «ترنگ» با اشاره به اینکه «گاماسیاو» نام رودخانه ای در کرمانشاه است، بیان کرد: این اثر شامل ۹ قطعه است که تنظیم و آهنگسازی تمامی قطعات به عهده خودم بوده است و حسین صفامنش به عنوان خواننده در این اثر با گروه «ترنگ» همکاری کرده است.

وی در پایان درباره اعضا و نوازندگان گروه گفت: علی بشردوست، سجاد سخایی، ماهور زمانه پور، پژمان نقش بندی، حامد پیرا و… از نوازندگان گروه «ترنگ» هستند.

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است