سریال «ساجی» روی آنتن رادیو نمایش می‌رود/ پخش خاطرات شهید بهمن باقری

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، از روز شنبه سیزدهم اردیبهشت ماه، سریال جدید رادیویی «ساجی» با موضوع خاطرات شهید بهمن باقری از رادیو نمایش پخش می شود.

مجموعه نمایشی «ساجی» بر اساس کتابی با همین عنوان توسط بهناز ضرابی زاده به نگارش درآمده و داریوش روحی آن را برای رادیو تنظیم کرده است.

نمایش «ساجی» خاطرات شهید بهمن باقری به روایت همسرش نسرین باقرزاده است. «ساجی » همان ساجده نام دختر سه ماهه شهید بهمن باقری است که بعد از حمله بعثی ها دچار تشنج می شود و جانش را از دست می دهد. این نمایش روایتگر ایثارگری ها و از خودگذشتگی های دلاور مردان ایران زمین و همسران آنهاست.

در «ساجی» رضا عمرانی در نقش شهید بهمن باقری هنرنمایی کرده است و نازنین مهیمنی، فریبا متخصص، محمد رضا علی، راضیه مومیوند، شیما جان قربان، حمید یزدانی، امیرعباس توفیقی، مونا صفی و مهین نثری از دیگر هنرمندان این نمایش رادیویی هستند. همچنین نازنین حسن پور افکتوری، محمدرضا محتشمی صدابرداری و زهرا عبدالله زاده تهیه کنندگی مجموعه «ساجی» بر عهده دارند.

سریال نمایشی «ساجی» از سیزدهم تا هفدهم اردیبهشت، ساعت 10:45 روی آنتن رادیو نمایش می رود و تکرار آن ساعت 17:30 همان روز است.

انتهای پیام/