سه انتصاب جدید در شبکه رادیویی ورزش | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۵

سه انتصاب جدید در شبکه رادیویی ورزش

مدیر شبکه رادیویی ورزش، طی احکامی مشاور مدیر شبکه و مسئول کارگروه تخصصی تهیه کنندگی، گویندگی و گزارشگری رادیو ورزش، سرپرست گروه ورزش و تفریحات و مسئول دبیرخانه شورای هماهنگی ورزش معاونت صدا را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از رادیو ورزش، طی حکمی از سوی سیدغلامرضا میرحسینی مدیر شبکه رادیویی ورزش، مسعود پوراسکویی به سمت مشاور مدیر شبکه و مسئول کارگروه تخصصی تهیه کنندگی، گویندگی و گزارشگری شبکه رادیویی ورزش، محمدرضا خاکپور به عنوان سرپرست گروه ورزش و تفریحات این شبکه و حسن نوایی را به سمت مسئول دبیرخانه شورای هماهنگی ورزش معاونت صدا منصوب شدند.

گروه ورزش و تفریحات رادیو ورزش از جمله گروه های مهم این شبکه است که با هدف آرامش بخشی و نشاط همراه با رویکرد ورزش در جامعه به تولید برنامه می پردازد.

از مهمترین برنامه های این گروه می توان به زنگ ملی ورزش (هر روز ساعت ۶:۰۰ تا ۷:۰۰)، نیمکت (هر روز به جز جمعه ها ساعت ۱۱:۰۰ تا ۱۱:۵۰)، عصرانه ( هر روز به جز جمعه ها ساعت ۱۷:۰۰ تا ۱۸:۳۰)، مسابقه ۹ با ۲ (هر شب ساعت ۲۱:۰۰ تا ۲۲:۳۰)، هوادار (پنج شنبه ها ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۱:۰۰) و گلچین (جمعه ها ساعت ۸:۰۰ تا ۱۰:۰۰) اشاره کرد.

کارگروه تخصصی گویندگی، گزارشگری و تهیه کنندگی با طراحی شاخص ها و فرآیندهای ارزیابی این سه حوزه، تشکیل کارگروه تخصصی با حضور کارشناسان خبره، تشکیل بانک اطلاعات، تعیین نیازهای آموزشی در پی ارتقا سطح کیفی برنامه های شبکه رادیویی ورزش خواهد بود که مسعود پوراسکویی، با توجه به تجارب ارزشمندی که در این حوزه ها و نیز روابط عمومی شبکه دارد، سرپرستی کارگروه را برعهده گرفته است.

همچنین دبیرخانه شورای هماهنگی معاونت صدا، وظیفه هماهنگی بین برنامه های ورزشی معاونت صدا از نظر موضوع و محتوا و نیز تعیین اولویت های حوزه ورزش را برعهده دارد

متن حکم مسعود پوراسکویی به شرح ذیل است:

»استاد ارجمندجناب آقای مسعود پوراسکویی

با توجه به سوابق، دانش و تجارب ارزشمندتان در رسانه، به موجب این حکم به سمت «مشاور مدیر شبکه » و مسئول کارگروه تخصصی«تهیه کنندگی، گویندگی و گزارشگری» شبکه رادیویی ورزش منصوب می‌شوید.

طراحی و تدوین شاخص های ارزیابی، تشکیل کارگروه تخصصی با حضور کارشناسان خبره، تشکیل بانک اطلاعات، تعیین نیازهای آموزشی از مهم ترین اقدامات مورد انتظار به شمار می رود.

امید است با اتکال به عنایات خداوند متعال و بهره گیری از تجربه گرانسنگ، درایت و تلاش حضرتعالی شاهد ساماندهی بهتر و ارتقاء استانداردهای حرفه ای در عناوین بسیار مهم تهیه کنندگی و گویندگی و گزارشگری رادیویی باشیم.

سلامتی و موفقیت روزافزون شما را از درگاه خداوند متعال آرزومندم.

سیدغلامرضا میرحسینی

مدیر شبکه رادیویی ورزش»

در متن حکم محمدرضا خاکپور آمده است:

«جناب آقای محمدرضا خاکپور

با توجه به سوابق، تخصص، تعهد و تجارب ارزشمندتان در رسانه ماندگار رادیو، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست گروه ورزش و تفریحات» شبکه رادیویی ورزش منصوب می‌شوید.

طراحی و تولید برنامه های جذاب و موثر در ساختارهای جدید، جذب و بکارگیری نیروهای جوان، متدین و کارآمد با هدف جانشین پروری در عناوین بسیار مهم تهیه کنندگی و گویندگی، بازنگری جدی و بازطراحی برنامه ها با هدف ارتقا کیفی، برنامه ریزی برای تبدیل برنامه های مهم به برنامه های شاخص و برنامه های شاخص به برنامه های ویژه معاونت صدا همچنین تلاش ویژه برای افزایش و مشارکت فعالانه مخاطبین که سرمایه های اصلی رسانه هستند از مهم ترین وظایف شما در مسئولیت محوله می باشد.

ضمن آرزوی توفیق روزافزون در عرصه خدمت خالصانه، امیدوارم با توکل بر قادر متعال و بهره گیری از ظرفیت های موجود در انجام این مسئولیت خطیر و مهم موفق و سرافراز باشید.

سیدغلامرضا میرحسینی

مدیر شبکه رادیویی ورزش»

در متن حکم حسن نوایی آمده است:

»جناب آقای حسن نوایی

با توجه به تجارب ارزشمند و همچنین دانش و تخصص شما در حوزه ورزش، به موجب این حکم به «عنوان مسئول دبیرخانه شورای هماهنگی ورزش »معاونت صدا منصوب می شوید.

پیگیری مصوبات، تنظیم گزارش عملکرد برنامه های شبکه های رادیویی، ایجاد، نگهداری و به روز رسانی بانک اطلاعات (برنامه ها، عوامل، کارشناسان)، نظارت بر اجرای کنداکتور مجازی، از مهمترین اقدامات مورد انتظار به شمار می رود.

امیدوارم با حضور موثر، دلسوزی، دقت و احساس مسئولیت شما، دبیرخانه شورای هماهنگی ورزش معاونت صدا، از پویایی و اثرگذاری لازم برخوردار شود.

از درگاه خداوند منان موفقیت روز افزون شما را خواستارم.

سیدغلامرضا میرحسینی

مدیر شبکه رادیویی ورزش»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است