سینما اطلس مشهد آماده از سر گیری فعالیت است/ تست کرونا می‌گیریم | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۵
حمید فولادی با صبا مطرح کرد:

سینما اطلس مشهد آماده از سر گیری فعالیت است/ تست کرونا می‌گیریم

مدیر پردیس سینمایی اطلس مشهد اعلام کرد با رعایت پروتکل های بهداشتی آماده بازگشایی سینمایش است.

پردیس سینمایی اطلس مشهدحمید فولادی مدیر پردیس سینمایی اطلس مشهد در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا با اشاره به تسهیلات سازمان سینمایی برای فعالان سینمایی آسیب‌دیده از کرونا گفت: ما به پرسنل سینمای خودمان اطلاع‌رسانی کردیم و تا جایی که من خبر دارم، همگی ثبت‌نام کردند. ان‌شاالله اگر سبد حمایتی بابت کرونا مهیا بشود به پرسنل پردیس اطلس به عنوان فعالان این بخش تعلق می‌گیرد.

وی درباره استقبال مخاطبان از فیلم‌های اکران پس از بازگشایی سینماها اظهار کرد: نمی‌توان از استقبال مردم مطمئن بود؛ همان‌گونه که درباره دیگر صنوف مثل رستوران‌ها و سایر مکان‌های تفریحی نیز که به دلیل تجمع تعطیل شده‌اند، نمی‌توان پیش‌بینی قطعی کرد اما به هر حال مردم ۲-۳ ماه است که نتوانسته اند از سینما استفاده کنند و فیلم ببینند و با توجه به این که مردم بی‌صبرانه منتظر نمایش فیلم‌های جشنواره ملی فیلم فجر هستند، تصور من این است که پس از بازگشایی سینماها، استقبال نسبی وجود داشته باشد.

فولادی افزود: البته استقبال مردمی به این موضوع هم بستگی دارد که آیا بازگشایی سینماها با فصل امتحانات دانش‌آموزان مصادف شود یا خیر. در این صورت خانواده‌ها تا حدی درگیر امتحانات خواهند بود و بعد از آن مخاطب بیشتری خواهد آمد.

بیشتر بخوانید

طرح دولت برای جبران ضرر سینماها کارآمد نیست/ انتقاد از ترکیب کارگروه کرونا

تصمیم جدیدی برای سینما گرفته نشده است/ برپایی جلسات پس از تعطیلات

پیشنهاد نیم‌بها شدن بلیت سینما غیر از آخر هفته‌ها/ چشم‌انداز قابل تحلیلی پیش‌رو نیست

خطر تعطیلی دائمی برخی سینماها/ تسهیلات سازمان سینمایی دردی را دوا نمی‌کند

پیشنهاد شناورسازی قیمت بلیت سینما پس از کرونا/ پرسنل باغ کتاب تعدیل نشدند

خطر تعطیلی سینماهای قدیمی وجود دارد/ پیشنهاد تسهیلات ۳۰ میلیونی برای هر پرده

مدیر پردیس سینمایی اطلس مشهد رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در استقبال مردم تأثیرگذار دانست و عنوان کرد: ما پیش‌بینی‌هایی کردیم و تمهیداتی را اندیشیدیم تا بتوانیم مخاطب خودمان را که مدتی به سینما نیامده، دوباره به آغوش گرم سینما برگردانیم.

فولادی تاکید کرد: سوای دستورالعمل‌های رسمی، ما سعی کردیم در مجموعه سینما ایستگاه سلامت راه‌اندازی کنیم تا هر فردی که وارد می‌شود، در ایستگاه سلامت به صورت اختیاری تست کرونا انجام دهد.

این سینمادار در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که آیا مخاطبان با پروتکل‌های بهداشتی همراهی خواهند کرد یا خیر، بیان کرد: باید با اطلاع‌رسانی و آموزش مخاطبان، فرهنگسازی کنیم و به مخاطبان نشان دهیم که رعایت مسائل بهداشتی در جهت سلامت خودشان لازم است.

وی در پایان گفت: اگر این امکان وجود داشته باشد، سعی می‌کنیم صندلی‌ها را یکی درمیان یا دو تا درمیان، قابل استفاده بگذاریم و بقیه را ببندیم که امکان استفاده وجود نداشته باشد. با این حال این مساله بیشتر به فرهنگسازی برمی‌گردد. اگر خود مردم به فکر سلامت خودشان باشند، می‌توانیم از این شرایط عبور کنیم.

مصطفی قاسمیان

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است