ناصر عطاپور اوایل دسامبر در ازمیر به صحنه می‌رود/ همکاری با گروه هندی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۰
صبا خبر می دهد؛

ناصر عطاپور اوایل دسامبر در ازمیر به صحنه می‌رود/ همکاری با گروه هندی

ناصر عطاپور از کنسل شدن کنسرت های گروه «موغام» و برگزاری کنسرت خود در شهر ازمیر خبر داد.

ناصر عطاپور خواننده و سرپرست گروه موسیقی «موغام» با اعلام اینکه تعدادی از کنسرت های این گروه تعطیل شده است به خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا گفت: متاسفانه به دلیل بیماری کرونا چهار کنسرت گروه «موغام» در تبریز که قرار بود اسفند ماه سال گذشته برگزار شود کنسل شد. قرار بود در این کنسرت ها موسیقی آذربایجان و موسیقی دستگاهی را برای مخاطبان اجرا کنیم.

وی با اشاره به اینکه کنسرتش در استانبول هم کنسل شده است، تاکید کرد: قرار بود به همراه نوریه حسین نوا در ایام عید نوروز در استانبول به صحنه رویم که این کنسرت لغو شد ولی قرار است این کنسرت در ماه اکتبر اجرا شود. در این کنسرت تمامی نوازندگان از ترکیه هستند و سرپرستی و آهنگسازی به عهده نوجوان اورل است.

سرپرست گروه «موغام» افزود: در این کنسرت اشعاری از ملامحمد فضولی برای مخاطبان اجرا می شود که تمامی قطعات در دستگاه بیات اصفهان است.

این خواننده همچنین از برگزاری کنسرت خود در ازمیر خبر داد و خاطرنشان کرد: قرار است اوایل دسامبر با یک گروه هندی به اجرای برنامه بپردازیم که در این کنسرت موسیقی تلفیقی آذربایجان و موسیقی هندوستان برای مخاطبان اجرا می شود.

خواننده گروه «موغام» در ادامه بیان کرد: ۱۷ و ۱۸ فروردین ماه به همراه اعضای گروه، کنسرتی در سالن ناجی تبریز داشتیم که این کنسرت به صورت آنلاین پخش شد و مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. در این کنسرت محمدعلی برزگر، سعید میرزازاده، غلامرضا میرزازاده، اکبر سربازی، آیدین شکری، فریبرز خداوردی، محمد آهنگر و…حضور داشتند.  در این اجرا از سازهای تار، کلارینت، کمانچه، نقاره، کیبورد، پرکاشن و…استفاده شد و یک قطعه با عنوان «دکتر مهربان» را به کادر درمان تقدیم کردیم.

وی در پایان گفت: همچنین هر شب به صورت آنلاین در اینستاگرام با هنرمندانی از ازبکستان، جمهوری آذربایجان، آلمان، تاجیکستان و… برای مخاطبان برنامه اجرا می کنیم.

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000