thumbnail

بیوگرافی کامل هدیه بازوند + تصاویر

هدیه بازوند بازیگر نقش روژان در سریال "نون.خ" در 27 مرداد سال 1366 در بندر عباس به دنیا آمد، او اصالتا کُرد است. بازوند فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری است ولی با گذراندن دوره‌های بازیگری در تلویزیون وارد عرصه بازیگری شد. او بازیگری را ابتدا در کلاس‌های آقای تارخ آموزش دید و سپس وارد مؤسسه نقش اول شد پس از گذراندن آن دوره با بازی در سریال هشتگ خاله سوسکه به کارگردانی محمد مسلمی در سال 1397 وارد تلویزیون شد. او همچنین با ایفای نقش کوتاهی در فیلم آنجا همین ساعت به کارگردانی سیروس الوند در سال 1397 وارد سینمای ایران شد.

زندگی شخصی

هدیه بازوند در خانواده‌ای 5 نفره به دنیا آمد، او فرزند دوم خانواده است و دو برادر دارد. او به کتاب و کتاب‌خوانی علاقه زیادی دارد و در زمان تفریح یا فراغت بیشتر کتاب می‌خواند. هنوز اطلاعات دقیقی از ازدواج هدیه بازوند منتشر نشده است ولی به نظر می‌رسد که مجرد باشد. عکس هایی از او به همراه برادرش منتشر شده است که به اشتباه برادر هدیه بازوند را به عنوان همسر او معرفی کرده بودند. بازوند می‌گوید: چون من در بندر عباس بزرگ شدم و بندر عباس شهر بسیار گرمی است رابطه خوبی با سرما ندارم.

فعالیت حرفه ای

فعالیت های هنری او در تلویزیون عبارتند از: بازی در سریال های هشتگ خاله سوسکه به کارگردانی محمد مسلمی در سال 1397، نون.خ 1 به کارگردانی سعید آقا خانی در سال 1398، نون.خ 2 به کارگردانی سعید آقا خانی در سال 1399. فعالیت های او در سینما عبارتند از: بازی در فیلم آنجا همین ساعت به کارگردانی سیروس الوند در سال 1397.


گفت‌و‌گوی رسانه‌ها با هدیه بازوند

هدیه بازوند درباره بازی در سریال پربیننده “نون.خ” می‌گوید:
سعید آقاخانی و محسن تنابنده به من لطف داشتند و اعتماد کردند و این نقش را به من دادند.
او با بازی در سریال نون.خ که از اواخر فروردین شروع به پخش شد به شهرت رسید.
هدیه بازوند درباره این فیلم می‌گوید: ما فقط توانستیم بخشی از فرهنگ کهن و زیبای مردم کُرد را نشان بدهیم ولی در واقعیت مردم کُرد بسیار مهربان‌تر و مهمان نوازتر هستند ولی چون داستان ما غیر واقعی و پر از ماجراهای اغراق آمیز بود ما نتوانستیم این فرهنگ کهن را به خوبی نمایش بدهیم.

او در پاسخ به انتقاد برخی از کُردنشینان کشورمان که لهجه سریال “نون.خ” را مغایر با لهجه واقعی‌شان می‌دانستند، گفت: ما به این دلیل که پخش سریال “نون.خ” سراسری و ملی بود نمی‌توانستیم کُردی صحبت کنیم و فقط باید به حالت یک انسان کُرد که سعی دارد فارسی صحبت کند، صحبت می‌کردیم.

سریال “نون. خ” داستان نورالدین خانزاده است که محصولات کشاورزی کشاورزان روستا را جمع کرده و با فردی در تهران صحبت کرده است تا این محصولات را به او فروخته و در نهایت شخص خریدار  محصولات را در کشور ترکیه بفروشد ولی بعد از گذشت مدتی این فرد فوت می کند، زمانی که کشاورزان به دنبال حق خود می‌روند متوجه می‌شوند که خریدار هیچ پولی آخر عمرش نداشته است، همه کشاورزان به یک نوعی سعی می کنند که پولشان را از نورالدین پس بگیرند و این داستان در فصل ۲ ادامه پیدا می‌کند.

اسم این سریال مخفف شده شخصیت اول آن یعنی نورالدین خانزاده است، این نقش را خود آقای آقاخانی که کارگردان این سریال است بازی می‌کند و  هدیه بازوند نیز در نقش دختر این خانواده ایفای نقش می‌کند.

در این سریال بازیگران مطرح دیگری چون شقایق دهقان، حمید لولایی، میرطاهر مظلومی، حمیدرضا آذرنگ بازی می‌کنند.

هدیه بازوند در فضای مجازی فعالیت می‌کند، برای دیدن مطالب او می‌توانید پیج او را به آدرس hediyeh_bazvand@ در اینستاگرام دنبال کنید.

بازوند در این صفحه ۷۸ هزار فالوورز و ۳۲۵ فالوئینگ دارد. او در این صفحه ۶۰ پست منتشر کرده است.

او در آخرین پست خود در اینستاگرام عکسی از سریال نون.خ ۲ که همراه خانوم شرافتی است منتشر کرد و گفته است که این عکس را یهویی گرفته اند و حس خیلی خوبی به آن دارم.

بیشتر بخوانید: ییوگرافی کامل علی صادقی + تصاویر

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است