کتاب خاطراتم را به زودی منتشر می‌کنم/ علاقه‌ای به حضور در تلویزیون ندارم | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۱۱
هوشنگ توکلی در گفتگو با صبا:

کتاب خاطراتم را به زودی منتشر می‌کنم/ علاقه‌ای به حضور در تلویزیون ندارم

هوشنگ توکلی از انتشار کتاب خاطراتش با نام «خاطرات من» و کارگردانی نمایشی با نام «من عشرت نیستم» خبر داد.

هوشنگ توکلی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره آخرین فعالیت‌های خود در این روزها اظهار کرد: در شرایطی که مردم مجبور هستند در خانه‌هایشان دوران قرنطینه را پشت سر بگذارند، برای من نیز فرصتی پیش آمده تا خاطراتم را در طول سال ها زندگی به رشته تحریر درآورم. این خاطرات قرار است به زودی با نام «خاطرات من» در قالب کتابی به بازار ارایه شود.

وی افزود: کتاب «خاطرات من» قرار است زندگی مرا از کودکی تا به امروز روایت کند، البته چالش‌هایی که در طول سال‌ها فعالیت هنری با آن مواجه بوده‌ام نیز در این کتاب مدنظر قرار خواهد گرفت. این کتاب در ۳۰۰ صفحه تهیه شده و هم اکنون در حال ویراستاری آن هستم و قرار است این کتاب توسط انتشاراتی که خود مسئولیت آن را برعهده دارم به چاپ برسد.

به گفته وی، این کتاب در قالب یک رمان به چاپ خواهد رسید.

بازیگر «مرگ تدریجی یک رویا» درباره نمایشنامه‌ای که قرار است به زودی روی صحنه ببرد، توضیح داد: «من عشرت نیستم» عنوان یک نمایشنامه است که نگارش آن را به پایان رساندم و قرار است تا چند ماه آینده آن را در تالار وحدت یا تئاتر شهر روی صحنه ببرم. هرچند این تئاتر قرار بود تا به حال اجرا شود، اما به دلیل شیوع بیماری کرونا این اتفاق رخ نداد و در اولین موقعیتی که فراهم باشد این نمایشنامه با یک تیم بازیگری بسیار قوی روی صحنه خواهد رفت.

توکلی ادامه داد: کارگردانی این نمایشنامه را خود بر عهده دارم. بازیگران و تیم اجرایی انتخاب شده اما به دلیل اینکه شرایط در کشور قابل پیش‌بینی نیست بهتر است تا زمان روی صحنه رفتن کار، عوامل را معرفی نکنم. قصه این فیلم درباره مادری است که فرزندانش هر کدام به کاری مشغول است و او با وجود ایثارهایی که برای آن‌ها کرده است، در تنهایی به سر می‌برد.

وی در پایان درباره کم کاری اش در تلویزیون گفت: آخرین حضور من در سیما مربوط به ۴ یا ۵ سال پیش است اما متاسفانه به دلیل ظرفیت‌های تفکری مسئولان سیما، فعلا علاقه‌ای برای همکاری ندارم و تا زمانی که این رویکرد در سیما تغییر نکند من به حضور نیافتنم در تلویزیون ادامه خواهم داد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است