پیشنهاد انجمن سینماداران برای بازگشایی سینماها در عید فطر/ بررسی‌ها ادامه دارد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۵۷
محمد قاصداشرفی به صبا گفت:

پیشنهاد انجمن سینماداران برای بازگشایی سینماها در عید فطر/ بررسی‌ها ادامه دارد

رییس انجمن سینماداران اظهارنظر درباره بازگشایی احتمالی سینماها در عید فطر را منوط به وضعیت شیوع بیماری دانست.

محمد قاصداشرفی رییس انجمن سینماداران در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره مصوبه ششمین جلسه کارگروه بررسی آسیب‌های کرونا در سینما مبنی بر بازگشایی داوطلبانه سینماها پس از اعلام ستاد، گفت: آنچه که مطرح شده، این است که بازگشایی در ابتدا به صورت داوطلبانه باشد اما تا زمان اجرا، فرصت زیادی باقی است و هنوز جزئیات آن مشخص نیست.

وی افزود: نظر سینماداران این است که برای عید فطر همه سینماها بازگشایی شود، اما شاید هم به صورت موقت چند سالن انتخاب شود. هنوز زمان زیادی تا عید فطر مانده و باید ببینیم تا آن روز شرایط جامعه چگونه است و نمی‌شود درباره یک ماه آینده پیش‌بینی کرد.

قاصداشرفی در پاسخ به اینکه آیا کارکنان سینماها امکان استفاده از حمایت سازمان سینمایی در بخش آسیب‌دیدگان از کرونا را دارند یا خیر، اظهار کرد: درست است که انجمن سینماداران عضو خانه سینما است، اما ما تا به حال هیچگونه استفاده‌ای از مزایای خانه سینما نکرده‌ایم و الان هم نمی‌کنیم.

رییس انجمن سینماداران در پایان گفت: سازمان سینمایی اعلام کرده که به سینماها کمک‌هزینه بهداشتی اعطا می‌کند، ولی دقیقاً معلوم نیست چه میزان باشد. این مسایل در جلسه سه‌شنبه ۹ اردیبهشت ماه مشخص خواهد شد.

مصطفی قاسمیان

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است