رادیو جوان «قبول حق» را ویژه افطار روی آنتن می‌برد/ توجه به رشد فکری | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۵۴
در ایام ماه رمضان؛

رادیو جوان «قبول حق» را ویژه افطار روی آنتن می‌برد/ توجه به رشد فکری

برنامه «قبول حق» به تهیه‌کنندگی حسین خلیل نژاد ویژه افطار ماه رمضان هر روز روی با پخش آیتم‌های مختلف روی آنتن رادیو جوان می‌رود.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا، برنامه رادیویی «قبول حق» به تهیه‌کنندگی حسین خلیل نژاد عنوان یکی از ویژه برنامه‌های رادیو جوان است که در گروه اندیشه این شبکه رادیویی تولید شده و در روزهای ماه رمضان پیش از افطار روی آنتن می‌رود.

این برنامه تلاش کرده است با استفاده از خطبه متقین نهج البلاغه، مواردی را که در جامعه امروز برای اعتلای زندگی و رشد فکری جوانان به آن نیاز داریم در قالب موضوعاتی قابل لمس ارایه دهد تا تلنگری برای همه ما باشد، چرا که تعالی جامعه پس از رشد فکری افراد اتفاق می‌افتد.

برنامه «قبول حق» علاوه بر بخش‌های کارشناسی مذهبی و پخش گزارش‌ها از بخش‌های مختلف تشکیل شده است. «طب ایرانی» نام یکی از بخش‌های این برنامه است که در آن علیرضا یارقلی نکاتی را درباره تغذیه علمی و صحیح روزه دار در ماه مبارک رمضان بیان می‌کند که باتوجه به شیوع بیماری کرونا، بخشی از مطالب درباره تغذیه درست برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری اختصاص خواهد داشت.

بخش دیگر این برنامه «برگی از درخت سوخته» یا «زیر باران» است که به دعای ابوحمزه ثمالی اختصاص و ناصر حامدی نویسنده کتاب «برگی از درخت سوخته» اجرای آن را برعهده دارد.

«#سفره_سبز» و «#مناجات_خوانی» دو پویشی است که در این برنامه راه‌اندازی شده است.

در پویش «#مناجات_خوانی»، آقایان آثار خود را درقالب آواز و خانم‌ها آثار خود را بصورت دکلمه ارسال می‌کنند و این آثار صوتی در برنامه پخش خواهد شد. در پویش «#سفره_سبز» نیز زوج‌های جوان که اولین ماه رمضان را در کنار هم سپری می‌کنند، تصاویر سفره افطار خود را از طریق کانال اختصاصی برنامه ارسال خواهند کرد.

«به رنگ خدا» عنوان بخش دیگر این برنامه است که هر روز با توجه به یکی از صفات خداوند متعال، گفتگو با یکی ازصاحبان مشاغل را در دستور کار خود قرار می‌دهد و اشاره ای هم به شعار سال خواهد داشت.

آیتم «فیلمآوا» نیز با توجه به موضوع برنامه، به سراغ فیلم‌ها و سریال‌هایی رفته است که مضامین مورد نظر را در بر می‌گیرند و از تلفیق موسیقی و کلام استفاده شده است

در بخش دیگر برنامه «همدلانه» با توجه به شرایط خاص ماه رمضان ۹۹، بسراغ گروه‌ها و تشکل‌های مردمی و … خواهد رفت و از اقدامات و نذرهای فرهنگی آن‌ها مطلع خواهد شد و بخش «حرف دل از اهل دل» دلگویه های چهره‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و … در پاسخ به سوالات برنامه را پخش می‌کند.

مخاطبان ویژه برنامه «قبول حق» می‌توانند از طریق شماره تلفن اختصاصی برنامه (۰۹۰۳۰۸۸۸۱۶۲) و شبکه‌های اجتماعی، فایل‌ها، نظر و متن‌های موردنظر را ارسال کنند.

عوامل «قبول حق» عبارتند از گوینده: مهدی مفیدی، نویسنده: مهدی رسولی و خدیجه ابراهیمی، گزارشگر: فرید رشیدی، کارشناس: علیرضا یارقلی (طب ایرانی) – حجت الاسلام والمسلمین عباسی ( کارشناس مذهبی)، ناصر حامدی ( کارشناس ادبی )، سردبیر: اکرم زمانی، مشاور: سمیه نازنینی، ارتباطات: امیر رضازاده، آیتم ساز: حسین رضوی، احسان خزایی، مریم هدایت پور، حمیدرضا کاشی و الهام وحدت و با سپاس از منصوره توحیدلو و راضیه سادات هاشمی.

«قبول حق»  به گویندگی مهدی مفیدی و تهیه کنندگی حسین خلیل نژاد روزهای ماه مبارک رمضان ویژه افطار از ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ از رادیو جوان روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000