مشغول ساخت «گذرگاه بهشت» هستم/ ارایه چند طرح برای مینی‌سریال | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۷
جواد مزدآبادی در گفتگو با صبا:

مشغول ساخت «گذرگاه بهشت» هستم/ ارایه چند طرح برای مینی‌سریال

جواد مزدآبادی از تولید یک مجموعه مستند و ارایه چند طرح برایساخت مینی سریال با محوریت کرونا خبر داد.

جواد مزدآبادی کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره کارهای جدید خود توضیح داد: در حال ساخت چند مستند برای سازمان حج و اوقاف هستم. این مجموعه با نام موقت «گذرگاه بهشت» جلوی دوربین رفته است و احتمالا در ۱۰۰ قسمت فیلمبرداری خواهد شد، البته از این تعداد ۲۵ قسمت را من کارگردانی خواهم کرد و دیگر بخش‌ها را فیلمسازان دیگر جلوی دوربین خواهند برد.

وی افزود: قصه کلی مجموعه درباره افرادی است که اموال خود را در راه امور خیریه وقف کرده‌اند. فیلمبرداری این کار را از چند ماه پیش آغاز کرده بودم که بخش‌های مربوط به استان هرمزگان که ۵ قسمت را تشکیل می‌داد، انجام شده، اما به دلیل شیوع بیماری کرونا فعلا فیلمبرداری تعطیل شده تا در فرصت مناسب ادامه کار پیگیری شود.

کارگردان «دنگ و فنگ روزگار» با اشاره به اینکه از سوی سیما نیز فراخوانی برای تولید چند مینی سریال با محوریت کرونا داده شده است، مطرح کرد: پیرو این فراخوان من نیز چند طرح ارایه داده‌ام تا به محض تایید کار را آغاز کنم.

مزدآبادی افزود: تله فیلمی با نام «شهر هزار رنگ» نیز آماده پخش دارم که یک سال پیش آن را ساخته بودم، اما به تازگی شرایطی پیش آمده تا آن را از طریق شبکه نمایش خانگی پخش کنم. کاوه خداشناس، مهران رجبی، علی اوسیوند، حدیث میرامینی و… از جمله بازیگران این فیلم تلویزیونی هستند.

وی در پایان با بیان اینکه سیدمازیار هاشمی تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارد، عنوان کرد: داستان این تله فیلم درباره یک روحانی جوان است که درگیر مشکلاتی می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است