«ئاکام» به بخش سالانه جشنواره فیلم کوتاه مسکو راه یافت

 به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «ئاکام» تهیه شده در انجمن سینمای جوانان ایران (دفتر ویژه تهران) پس از انتخاب شدن به عنوان بهترین فیلم ماه فوریه جشنواره فیلم کوتاه moscow روسیه در بخش ماهانه، برای نمایش در سومین دوره سالانه این جشنواره پذیرفته شد.

این فیلم کوتاه روایتگر داستان ئاکام است که در یکی از روستاهای مرزی کردستان زندگی می‌کند. روز عروسی خواهرش است و پدرش به کمک او برای فراهم کردن مقدمات عروسی نیاز دارد. برای همین او را به بیرون از روستا می‌فرستد تا کاری را انجام دهد اما وقتی او بازمی‌گردد همه را مرده پیدا می‌کند به جز از یک نفر.

عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از کارگردان: حسین میرزامحمدی، نویسنده: فرهاد تقی‌زاده، بازیگران: ماهان بابایی، رامان امانی، آیدا محمودیان، کژال قمری، ثریا ابراهیمی، وریا جهانبخش، الله‌مراد رشتیانی، هستی تیشه‌گران، منصور نادری، مسعود بیگلری، مدیر فیلم‌برداری: امیرعلی ویسی، تدوین: اسماعیل علیزاده، طراح صحنه و لباس: حمید شهرانلو، طراح گریم: رودان محمدی، صدابردار: ارسطو مفاخری، صداگذار: محمد مهدی جواهری زاده، اصلاح رنگ و نور: پویان بابایی، آهنگساز: مهدی نادری، مدیر تولید: نظیر میرزایی، مجری طرح: انجمن سینمای جوانان و تهیه‌کننده: نوید میخک.

سومین دوره جشنواره سالانه فیلم کوتاه moscow روسیه 27 می (7 خرداد) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/