پیام مورگان فریمن در روزهای کرونایی/ بازیگر اسکاری به ماندلا استناد کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۲

پیام مورگان فریمن در روزهای کرونایی/ بازیگر اسکاری به ماندلا استناد کرد

مورگان فریمن 83 ساله پس از مدت ها سکوت با اصرار دنبال کننده هایش به بیماری همه گیر کرونا و شرایط این روزهای جهان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ای‌تی‌کاندا، مورگان فریمن ستاره مشهور هالیوود در دوره همه‌گیری ویروس کرونا با به اشتراک گذاشتن یک پیام ویدیوییِ امیدبخش شجاعت مردم را تحسین کرد.

بازیگر برنده جایزه اسکار فیلم «عزیز میلیون دلاری» روز جمعه ۲۴ آوریل با به اشتراک گذاشتن پیامی تاثیرگذار و پرقدرت در رسانه‌های اجتماعی از کل مردم دنیا به خاطر انجام سهم شان در متوقف کردن گسترش هرچه بیشتر ویروس کرونا تشکر کرد.

فریمن ۸۳ ساله در ابتدای این کلیپ دو دقیقه ‌ای توضیح داد: جهان در حال گذراندن یکی از سخت ‌ترین دوره هایی است که من به چشم دیده ام، ما برای جان مان می ترسیم، مردم از وضعیت مالی خود هراسانند و این وضع هم بدتر می شود، ما با قرنطینه در حال عبور از این وضعیت هستیم، این را می دانم که دور ماندن از عزیزان فوق‌ العاده دشوار است.

ستاره «رستگاری در شاوشنک» گفت: دوست من نلسون ماندلا یک بار گفت: آنچه در زندگی اهمیت دارد این است که برای دیگران چه کاری می کنیم.

او افزود: در این دوره بحرانی، مردم به پا خاسته اند و کمک می‌کنند. آنها شجاعت فوق العاده ای نشان می‌ دهند، جان خود را به خطر می‌اندازند تا جان دیگران را نجات دهند، شرکت‌ها، کارخانه‌ها و انبارها هم برای کمک اعلام آمادگی کرده اند.

فریمن در ادامه این کلیپ از مردم خواست در این دوره سخت امیدوار باشند. او گفت: در این دوره توام با بی‌ثباتی و ترس، چیزهای خوبی را که در اطراف خود مشاهده می‌کنید گرامی بدارید. اگر چه این کار به طور فزاینده‌ای دشوار شده ‌است.

بازیگر «رانندگی خانم دیزی» تاکید کرد: لطفا همچنان در خانه بمانید. ما باید همانطور که برای یافتن حالت نرمال و عادی جدید زندگی تلاش می کنیم، به یکدیگر نیز کمک کنیم تا قوی و امیدوار بمانیم. همانگونه که ماندلا گفت، این همان چیزی است که واقعا در زندگی اهمیت دارد.

بنا به گفته این هنرپیشه سرشناس سینما، بسیاری از دنبال کننده های وی در رسانه های اجتماعی از او خواسته بودند تا افکارش را در مورد بیماری همه‌ گیر کرونا با آنها به اشتراک بگذارد و فریمن نیز در نهایت به این درخواست آنها جواب مثبت داد و این کلیپ را به اشتراک گذاشت.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است