«دوزیست» به دنبال اکران پاییز/ جنس فیلم‌های ما برای اکران آنلاین نیست | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۵
تهیه‌کننده فیلم به صبا گفت:

«دوزیست» به دنبال اکران پاییز/ جنس فیلم‌های ما برای اکران آنلاین نیست

سعید خانی از تصمیمات جدید برای اکران فیلم سینمایی «دوزیست» مشروط بر بازگشایی سینماها و عادی شدن شرایط خبر داد.

سعید خانی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دوزیست» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد که در سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور داشت در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره اکران این فیلم در سال ۹۹ خبر داد و گفت: در ابتدا باید منتظر بمانیم تا ببینیم شرایط بازگشایی و استقبال از سینماها به چه صورت خواهد بود ولی تصمیم داریم «دوزیست» را امسال اکران کنیم.

وی افزود: البته خودم هم به استقبال از فیلم‌ها در امسال خوش‌بین نیستم اما امیدوارم که اتفاقات خوبی بیفتد و ما بتوانیم برای زمان اکران به نتیجه برسیم.

این تهیه‌کننده در پاسخ به این پرسش که چه تاریخی را برای اکران این فیلم مناسب می‌داند، توضیح داد: قبل از شیوع ویروس کرونا پیش‌بینی می‌کردم که «دوزیست» در تابستان نمایش داده شود اما با وجود این شرایط فکر می‌کنم اگر مهر ماه کرونایی در کار نباشد، دانشگاه‌ها باز شوند و شرایط جامعه به حالت طبیعی بازگردد پاییز زمان مناسبی برای اکران این فیلم خواهد بود.

خانی نظر خود را درباره اکران آنلاین بیان کرد: اساسا فکر می‌کنم جنس فیلم‌های ما مناسب اکران آنلاین نیست.

کارگردان فیلم سینمایی «دوزیست» در پایان درباره کارهای اخیرش تصریح کرد: قبل از شیوع ویروس کرونا برای تولید یکی دو کار مذاکره کرده بودیم اما با وجود این اوضاع آن‌ها را متوقف کردیم. برای ما که در بخش خصوصی فیلم تولید می‌کنیم، کار کردن ریسک بالایی دارد و فعلا باید دست نگه‌داریم تا ببینیم پس از بازگشایی سینماها چه اتفاقی خواهد افتاد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «حمید: دوزیسته دیگه، نره زیر آب که، میره زیر دست و پا له میشه…»

جواد عزتی، هادی حجازی‌فر، ستاره پسیانی، مجید نوروزی با معرفی الهام اخوان با حضور مانی حقیقی، سعید پورصمیمی و پژمان جمشیدی تیم بازیگری این فیلم اجتماعی را تشکیل می‌دهند.

دلارام صادقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است