خداحافظی با جانباختگان هواپیمای اوکراینی/ یاد آنها فراموش نمی‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۳
ایمان حجت به صبا گفت:

خداحافظی با جانباختگان هواپیمای اوکراینی/ یاد آنها فراموش نمی‌شود

قطعه «خداحافظ» با آهنگسازی و تنظیم ایمان حجت منتشر و به جانباختگان سانحه هوایی اکراین تقدیم شد.

ایمان حجت آهنگساز و تنظیم کننده در گفتگو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا گفت: زمانی که خبر سقوط هواپیمای اوکراین را شنیدم خیلی ناراحت شدم و با همه بازماندگان احساس همدردی می کردم زیرا پسرم به تازگی وارد دانشگاه امیرکبیر شده بود و کاملا حس و حال بازماندگان را درک می کردم.

این آهنگساز با اشاره به اینکه از همان ابتدا تصمیم به انتشار یک قطعه برای این اتفاق گرفته است، تاکید کرد: حس و حال موسیقیدان ها مانند تخته پاره ای روی امواج احساس است و احساس من در آن روزها غیرارادی بود به همین دلیل تصمیم گرفتم حس و همدردی خود را به صورت یک قطعه با عنوان «خداحافظ» بروز دهم که آهنگسازی و تنظیم این قطعه توسط خودم انجام شده و شعر این اثر از محبوب مهرانی است.

این تنظیم کننده آهنگ افزود: در این اثر با نوازندگان برجسته ارکستر سمفونیک مانند فرشید حفظی فر، ناصر رحیمی، علی جعفری پویان، میثم مروستی، پدرام فریوسفی، امیرحسین کیان پور، مهرداد عالمی و… همکاری کرده ام.

این نوازنده گیتار درباره ساز های به کار گرفته شده خاطرنشان کرد: در این اثر از سازهای فلوت، ویولن، ویولنسل، دودوک و… استفاده شده و با سه خواننده برسا بخشی، امید ایران نژاد و سمیر شکیبا همکاری کرده ام.

وی در پایان گفت: برای این اثر یک ویدیوکلیپ ساختیم که کارگردانی به عهده میثم کزازی و تهیه کننده این کار مانی قندی است. همچنین ساغر مسعودی به عنوان بازیگر در این ویدیو حضور داشته است.

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است