پخش سریال «برادر» و تله فیلم «زمانی برای شخم زدن» از شبکه سحر | پایگاه خبری صبا
امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۸

پخش سریال «برادر» و تله فیلم «زمانی برای شخم زدن» از شبکه سحر

همزمان با ماه مبارک رمضان سریال «برادر» و تله فیلم «زمانی برای شخم زدن» از شبکه سحر روی آنتن می رود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی صداوسیما، در شب های ماه مبارک رمضان، مجموعه تلویزیونی «برادر» از کانال آذری شبکه سحر، تله فیلم «زمانی برای شخم زدن» از کانال بالکان شبکه سحر و جشنواره سریال ماه مبارک رمضان نیز از شبکه الکوثر روی آنتن می رود.

مجموعه تلویزیونی «برادر» از کانال آذری شبکه سحر

مجموعه تلویزیونی «برادر» با کارگردانی جواد افشار از کانال آذری شبکه سحر پخش می شود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: حاج کاظم پهلوان مردی خیر و از تجار سرشناس برنج است که با تاکید برحمایت از تولید ملی، فقط در زمینه تجارت برنج فعالیت می کند. او به همراه پسرش مسعود و دخترش مریم که روزنامه نگاری پر جنب و جوش است برضد واردات قاچاق برنج های تاریخ گذشته و مسموم به ایران مبارزه می کند. این اقدام باعث دشمنی دلالان و قاچاقچیان این تجارت با وی شده است. دشمنان با اغفال ناصر پسر دیگر او ، وارد تجارت سالم حاج کاظم شده و …

«برادر» در ۲۹ قسمت ۴۵ دقیقه ای با مدیریت دوبلاژ نادر حمیدی شفیق به زبان آذری دوبله و در شب های ماه مبارک رمضان در برنامه پخش کانال آذری شبکه سحر قرار دارد.

بازیگران این مجموعه تلویزیونی عبارتند از: حسین یاری، حسن پور شیرازی، پوریا پور سرخ، گلاره عباسی، کاظم بلوچی، سهیلا رضوی، سوگل طهماسبی، کاوه خداشناس، رضا توکلی، مجید واشقانی، سید مهرداد ضیایی، محمدهادی قمیشی، نسرین نکیسا، مژگان بیات، فرشید صمدی پور و ….

مجموعه تلویزیونی «برادر» به جایگزینی سریال «پایتخت» هر شب ساعت ۲۲:۰۰ به وقت تهران از کانال آذری شبکه سحر پخش می شود.

 

«زمانی برای شخم زدن» در شبکه سحر

تله فیلم «زمانی برای شخم زدن» با کارگردانی سیروس مقدم از کانال بالکان شبکه سحر پخش می شود.

این فیلم که محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست داستان سی سال زندگی مشترک زن و شوهری است که براساس توافق قبلی تعیین شده قصد جدا شدن از همدیگر را دارند. دختر این زوج ، ازدواج کرده و آن ها حالا تصمیم دارند پس از سرو سامان دادن دخترشان از هم طلاق بگیرند.

دختر و همسرش عازم شمال برای گذراندن ماه عسل می شوند و مرد و زن ساعت ۱۲:۰۰ باید در محضر باشند و…

در فیلم تلویزیونی «زمانی برای شخم زدن» که در سال ۱۳۸۹ به تهیه کنندگی الهام غفوری ساخته شده است، آتیلا پسیانی، شیوا ابراهیمی، فاطمه نقوی و مریم خدا رحمی نقش های اصلی را ایفا کرده اند.

اصغر نیک سیرت زبانگردانی و زیرنویس این فیلم به زبان بوسنیایی برای پخش از کانال بالکان شبکه سحر را برعهده دارد.

«زمانی برای شخم زدن» یکشنبه ۷ اردیبهشت ساعت ۲۳:۰۰ به وقت تهران در مدت زمان ۹۰ دقیقه بر روی آنتن کانال بالکان شبکه سحر است.

 

جشنواره سریال های رمضانی در شبکه الکوثر

به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه ای تحت عنوان «مهرجان الدراما» (جشنواره سریال) از شبکه الکوثر پخش می شود.

در این جشنواره تلویزیونی مجموعه ای از سریال ها به نام های «فرج و رحمت» با موضوعات طنز جهان عربی تولید شبکه «المنار» ، مجموعه تلویزیونی «برادر» با کارگردانی جواد افشار دوبله شده در شبکه آی فیلم به زبان عربی و فصل دوم سریال تلویزیونی «خانه اجاره ای» با کارگردانی شاهد احمدلو و دوبله توسط آی فیلم روی آنتن این شبکه است.

جشنواره سریال های شبکه الکوثر (مهرجان الدراما) هر روز از ساعت ۳:۰۰ به وقت تهران در مدت زمان ۱۵۰ دقیقه با زمان تکرار همان روز ساعت ۱۲:۳۰  روی آنتن شبکه الکوثر است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    115/285/101/000
  • بی‌بدن
    28/001/036/000
  • سال گربه
    21/913/998/000
  • آپاراتچی
    4/337/816/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    3/385/558/500
  • پرویز خان
    3/300/677/000
  • نوروز
    3/136/309/000
  • آسمان غرب
    3/035/327/000
  • مست عشق
    پیش‌فروش1/985/780/000