برگزیدگان پویش عکس «بازی در خانه» معرفی شدند | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۰

برگزیدگان پویش عکس «بازی در خانه» معرفی شدند

برگزیدگان پویش عکس «بازی در خانه» از سوی مرکز سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برگزیدگان پویش عکس «بازی در خانه» از سوی مرکز سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری معرفی شدند. بیش از ۴۰۰ عکس و نزدیک به ۱۰۰ نماهنگ کوتاه از خنده‌ها و شادی‌های شرکت‌کنندگان در این پویش دریافت شد.

گروه داوری این پویش پس از بررسی عکس‌ها و فیلم‌های متنوع و زیبا، سه عکس و سه فیلم را به عنوان برگزیدگان پایانی انتخاب کردند.

بازی کردن در خانه و میزان خلاقیت در ساخت نماهنگ یا تصویر از مهم‌ترین اولویت‌های انتخاب‌ داوران پویش «بازی در خانه» بود.

چندین تصویر و نماهنگ در بین آثار بود که با وجود نبودن در انتخاب داوران، به خاطر زیبا بودن و انتخاب مردمی شایسته تقدیر قرار خواهد گرفت.

حساب‌های بخش مسابقه «عکس» به ترتیب @kalati.r، @moreboardgames و @hsnlylyrda۶۴۶ و بخش «نماهنگ» نیز به ترتیب @rezatakalli، @zahraa.azimii و @sadat.6691 به عنوان برگزیدگان پایانی این پویش انتخاب شدند.

جوایز برگزیدگان این پویش از مسیر ارتباطی رسمی انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی ایران به نشانی @irantoyassociation  ارسال می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانستند با ارسال عکس‌های خود با هشتگ #بازی_ در_ خانه، #در_خانه_می‌مانیم، #در_خانه_بمانیم_بازی_کنیم، #کرونا و #کرونا_را_شکست_می‌دهیم، در این پویش شرکت کنند.

پویش «بازی در خانه» با مشارکت انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی ایران و برندهای باهمزی، مهارت‌افزا، جی‌جی ‌وی‌جی، نوباوه، هوپا، جامپی و زینگو و با حمایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است