پردیس «عصر جدید» گرگان اواخر خرداد افتتاح می‌شود/ پیشرفت ۸۵ درصدی | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۱۳
مدیر امور سینمایی «بهمن سبز» در گلستان:

پردیس «عصر جدید» گرگان اواخر خرداد افتتاح می‌شود/ پیشرفت ۸۵ درصدی

به گفته مدیر امور سینمایی «بهمن سبز» در استان گلستان، پردیس 5 سالنه «عصر جدید» گرگان با پیشرفت 85 درصدی به زودی آماده بهره‌برداری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، حسین شریف، مدیر امور سینمایی موسسه «بهمن سبز» در استان گلستان با اعلام پیشرفت ۸۵ درصدی پردیس ۵ سالنه «عصر جدید» گرگان گفت: پروژه توسعه «سینما عصر جدید» گرگان، به عنوان یکی از باسابقه‌ترین سینما‌های استان گلستان از آذرماه ۹۸ توسط موسسه «بهمن سبز» حوزه هنری کلید خورد و تا اواخر خردادماه افتتاح خواهد شد.

شریف ادامه داد: با اتمام پروژه، این پردیس سینمایی با ۵ سالن مدرن به مجهزترین پردیس سینمایی شمال کشور تبدیل خواهد شد.

مدیر امور سینمایی گلستان درباره جزییات این پروژه توضیح داد: این طرح در واقع تبدیل سینمای ۲ سالنه‌ موجود به پردیس ۵ سالنه با فضایی شیک و مدرن است. در این توسعه، ظرفیت سینما از ۴۹۰ صندلی به ۶۲۵ صندلی افزایش خواهد یافت.

وی افزود: ساخت این سینما با پیشرفت ۸۵ درصدی هم اکنون در مرحله نازک کاری قرار دارد و با نصب تجهیزات فنی در سال جدید سینمایی میزبان سینما دوستان گلستانی خواهد بود.

شریف درباره ویژگی‌های این سینمای جدید بیان کرد: برخورداری از یک سالن ۲۵ نفره اختصاصی «سینمای کودک» با طراحی ویژه از خصوصیات پردیس جدید است. تغییر کامل زیرساخت‌ها، دکوراسیون، مبلمان، چیدمان صندلی، اصلاح وضعیت نور، صدا، تصویر و … ازجمله این طرح است.

حسین شریف در پایان بیان کرد: امیدواریم با شرایط جدیدی که در این سینما به وجود آمده است، بتوانیم میزبان بهتری برای مخاطبان باشیم و با ریشه‌کن شدن بیماری کرونا، اعتماد مجدد خانواده‌ها را برای شروع سال جدید سینمایی به دست آوریم.

 

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است