تجربه ما از فروش آنلاین رضایت‌بخش است/ شرایط در آینده بهتر هم می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۷
مدیر گالری مژده در گفتگو با صبا:

تجربه ما از فروش آنلاین رضایت‌بخش است/ شرایط در آینده بهتر هم می‌شود

مدیر گالری مژده با اشاره به تجربه خوبی که از نمایش و فروش آنلاین آثار هنرمندان داشته است، از آغاز به کار این گالری پس از تعطیلات خرداد خبر داد.

مژده طباطبایی مدیر گالری مژده در گفتگو با خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری صبا درباره آغاز به کار این گالری در سال جدید و برنامه هایی که برای برگزاری نمایشگاه ها پیش بینی کرده است، توضیح داد: گالری مژده از اول فروردین ماه فروش آثار هنرمندان را به صورت آنلاین از طریق اینستاگرام این گالری آغاز کرده است و همچنان ادامه دارد و برگزاری نمایشگاه در داخل گالری نیز فعلا با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و محدودیت هایی که به لحاظ مسائل بهداشتی وجود دارد، فراهم نیست.

وی درباره برنامه ریزی های این گالری بعد از عادی شدن شرایط بیان کرد: برنامه ریزی های ما برای سال ۹۹ دستخوش تغییر و تحولاتی خواهد شد و تعدادی از نمایشگاه های برنامه ریزی شده به تعویق افتاده است و زمان برگزاری آنها هنوز معلوم نیست اما فکر می کنم بعد از تعطیلات خردادماه بتوانیم گالری را بازگشایی و نمایشگاه هایمان را برگزار کنیم و نمایشگاه هایی که در زمان خود امکان برگزاری پیدا نکردند نیز به زمان دیگری موکول می شوند.

این مدیر گالری درباره فروش آنلاین در فضای مجازی اظهار کرد: هنرمندان آثارشان را در اختیار ما می گذارند و ما از طریق صفحه گالری در اینستاگرام آنها را به نمایش و فروش می گذاریم و تاکنون آثار بسیاری را از روی تصاویر آنها فروخته ایم و بعد اصل اثر را برای خریداران ارسال کرده ایم.

وی درباره تجربه فروش آنلاین هم گفت: تجربه خوبی بوده است و تاکنون مشکلی در این زمینه نداشته ایم. تنها یک مورد از آثاری که تاکنون به صورت آنلاین فروخته ایم، به شکل بازدید از اصل اثر در داخل گالری بوده است و فروش مابقی آثار از روی تصاویر انجام شده و بعد اصل اثر را برایشان ارسال کرده و مبلغ آن را دریافت کرده ایم.

طباطبایی ادامه داد: ما قبلا در نمایشگاه خیریه «تنها نیستیم» تجربه فروش آنلاین را داشتیم که تجربه بسیار خوبی بود و آثار بسیاری به فروش رسید اما به هر حال یک کار خیرخواهانه بود و بسیاری از خیران نیز در این امر مشارکت داشتند که ممکن است اهل خرید اثر هنری هم نباشند و قیمت های آثار خیریه نیز کمتر و بنابراین میزان مشارکت بالاست اما فروش آثار هنرمندان به شکل آنلاین که شکل خیریه ندارد، متفاوت است و با این حال این تجربه ما هم بسیار خوب و راضی کننده بود.

وی در پایان با بیان این که در حال حاضر چاره دیگری برای نمایش آثار نیست، یادآور شد: فروش آنلاین در آینده شرایط بهتری پیدا می کند و ما هم برای آن که در شرایط کنونی آثار هنرمندان شانس بیشتری برای دیده شدن و فروخته شدن داشته باشد، در صفحه اینستاگرام اقدام به عرضه و فروش آثار کرده ایم ولی ممکن است در آینده که شرایط به حالت عادی بازگشت، فروش آنلاین را به وب سایت گالری منتقل کنیم.

فاطمه حامدی خواه

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است