معاون توسعه و مدیریت منابع و مشاور مدیر عامل کانون تغییر کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۴

معاون توسعه و مدیریت منابع و مشاور مدیر عامل کانون تغییر کرد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور حکمی مهدی مشفق را به‌عنوان معاون توسعه و مدیریت منابع کانون منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیرعامل کانون پرورش فکری با صدور حکمی مهدی مشفق را به‌عنوان معاون توسعه و مدیریت منابع کانون منصوب کرد. فاضل نظری در این حکم تاکید کرده است که نقش این معاونت در پیشبرد اهداف کانون در حوزه‌های فرهنگی و هنری و استمرار موفقیت و تعالی داشته‌های این مجموعه اهمیت ویژه‌ای دارد.

او در ادامه از معاون جدید کانون خواسته است با رویکردی نظام‌مند به مجموعه فعالیت‌های کانون و از رهگذر بهینه‌سازی فرآیندها و اصلاح دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های موجود و همچنین توجه به ضرورت حسن اجرای قوانین و مقررات و فراهم آوردن زمینه مشارکت موثر و ایجاد و تقویت انگیزش همکاران به عنوان سرمایه‌های انسانی در جهت افزایش کارایی و اثربخشی عمومی کانون قدم‌های موثری بردارد.

فاضل نظری در ادامه این حکم با تاکید بر اهمیت رعایت عدالت در توزیع امکانات و اعتبارات، ساماندهی دقیق‌تر و بازنگری در کیفیت و کمیت برون‌سپاری فعالیت‌ها، تلاش برای توسعه، جذب و تخصیص منابع با تاکید بر مقوله اقتصاد فرهنگ و هنر به ویژه در شرایط پیش رو را از اقتضائات این مسئولیت برشمرده است.

مهدی مشفق معاون جدید توسعه و مدیریت منابع کانون دارای دکتری مدیریت استراتژیک از دانشگاه علامه طباطبائی و مولف و مترجم کتاب‌های مبانی مدیریت استراتژیک و مفاهیم کلیدی مدیریت منابع انسانی است و پیش از این معاون اداری مالی کانون زبان ایران بود.

او که با این حکم جایگزین امیرحسین آزادی‌وفا شده است، همچنین مسئولیت‌هایی مانند معاونت دانشجویی و فرهنگی و مدیرکلی طرح و برنامه دانشگاه امام صادق(ع) را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.

مدیرعامل کانون در حکم دیگری امیرحسین آزادی‌وفا را به سمت مشاور مدیرعامل کانون منصوب و اظهار امیدواری کرد تجارب گران‌سنگ و مسئولیت‌های پیشین، همچنین آشنایی وی با اهداف، وظایف، کارکردها و پیکره سازمانی کانون منشاء خدمات اثربخش و حصول نتایج مثبت و قابل افتخار باشد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است