برنامه سخنرانی های ماه رمضان در شبکه های تلویزیون | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۱

برنامه سخنرانی های ماه رمضان در شبکه های تلویزیون

برنامه پخش جلسات سخنرانی‌های علمای دینی از شبکه‌های سیما در ماه رمضان مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، شبکه‌های سیما مانند هر سال در ایام ماه رمضان با پخش جلسات سخنرانی‌های علمای دینی و اندیشمندان، درباره اهمیت این ماه مطالبی را برای بینندگان قاب تلویزیون ارایه می‌کنند.

شبکه یک سیما قبل از خبر ساعت ۲۱ خود هر شب در ایام ماه رمضان سخنان آیت الله جوادی آملی را پخش می کند. ساعت ۸:۱۵ دقیقه هر روز هم روزه داران می توانند از سخنان آیت الله خوشوقت بهره‌مند شوند و همچنین در شبکه دو سیما حجت الاسلام انصاریان در ساعت ۱۳:۲۰ درباره فضیلت و اهمیت ماه رمضان سخنرانی خواهند کرد.

سخنرانی خطیبانی همچون آیت الله مدرسی و حجج الاسلام سیدمهدی میرباقری، سیدحمید میرباقری و عالی را هر روز ساعت ۶ بامداد از شبکه سه سیما و سخنرانی حجت‌الاسلام رفیعی از حرم حضرت معصومه هر روز ساعت ۱۱ از این شبکه پخش می‌شود.

در شبکه چهار سیما سخنان آیت الله جوادی آملی بعد از افطار و سخنرانی حجت الاسلام فاطمی نیا صبح ها در ساعت ۶ پخش می‌شود و سخنرانی های حجت‌الاسلام پناهیان در شبکه پنج سیما هر روز ساعت ۱۶ روی آنتن می‌رود و همچنین سخنرانی حجج الاسلام ماندگاری، علی پناه و عالی نیز ساعت ۲ بامداد از آنتن این شبکه پخش می شود.

بینندگان شبکه قرآن‌ و معارف سیما در ساعت ۶:۴۵ صبح سخنرانی مرحوم ایت الله مجتهدی تهرانی (ره) و ساعت ۷:۱۵ دقیقه صبح از مباحث تفسیری آیت الله جوادی آملی در ماه مبارک رمضان بهره مند می‌شوند و در ساعت ۱۳:۴۵ هم آیت الله ناصری سخنانی با موضوع ماه رمضان و فلسفه روزه داری خواهد داشت.

سخنرانی مرحوم آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی ساعت ۱۶ از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود و ساعت ۱ بامداد هم علاقه مندان از سخنرانی خطیبانی همچون حجج الاسلام سید مهدی میرباقری، انصاریان و رفیعی بهره مند می شوند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است