تام هنکس خون خود را برای تولید واکسن اهدا کرد/ هنکسن به جای واکسن | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۵

تام هنکس خون خود را برای تولید واکسن اهدا کرد/ هنکسن به جای واکسن

تام هنکس و همسرش هفته گذشته داوطلبانه خون و پلاسمای خود را برای تحقیقات درباره ویروس کرونا اهدا کردند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، تام هنکس و همسرش ریتا ویلسون پس از آنکه از بیماری کرونا بهبود یافتند، پیشنهاد کردند تا از خون شان برای تولید واکسن کرونا استفاده شود.

این زوج در اوایل ماه مارس در حالی که در استرالیا حضور داشتند تست ویروس کرونای شان مثبت اعلام شد. آن‌ها در پایان همان ماه پس از مدت ها قرنطینه و کسب بهبودی، استرالیا را به مقصد لس آنجلس ترک کردند.

حالا تام هنکس در پادکست NPR در این باره توضیح داده است. او که هفته گذشته به همراه همسرش داوطلبانه خون و پلاسمای شان را برای تحقیقات درباره ویروس کرونا اهدا کرده اند در این باره گفت: بسیاری از سوالات [این] هستند که ما اکنون چه کار می‌کنیم؟ آیا کاری هست که ما بتوانیم انجام دهیم؟ در حقیقت، تازه متوجه شدیم که ما پادتن هایی را با خود حمل می‌کنیم. برای همین ما گفتیم: آیا خون ما را می‌خواهید؟ آیا ما می توانیم پلاسما اهدا کنیم؟

این هنرپیشه برنده دو جایزه اسکار همچنین گفت که اگر یک واکسن کرونا از خون اهدایی او تهیه شود، یک نام آماده برای آن واکسن هم دارد.

هنکس افزود: در واقع، ما اکنون آن را به جاهایی خواهیم داد که امیدواریم برای آنچه دوست داریم «هنکسن/Hank-ccine» نامیده شود، کاری انجام دهند.

تام هنکس در این برنامه همچنین به همه این اطمینان را داد که او و همسرش پس از جدال شان با ویروس کرونا حال شان «واقعا خوب» و «عالی» است.

هنکس در مصاحبه دیگری در هفته گذشته گفته بود: حال ریتا همسرم از من خیلی بدتر بود و تب بیشتری داشت. ریتا حس چشایی و بویایی خود را از دست داده بود. او برای مدت سه هفته هیچ لذتی از غذا خوردن نمی برد.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است