ساختمان شماره ۲ خانه موسیقی فعلا تعطیل است/ ارائه خدمات در ساختمان شماره ۱ | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۵۳

ساختمان شماره ۲ خانه موسیقی فعلا تعطیل است/ ارائه خدمات در ساختمان شماره ۱

به دلیل شرایط ویژه و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تمامی خدمات بیمه و عضویت در ساختمان شماره 1 انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از سایت خانه موسیقی، به دلیل شرایط ویژه و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تمامی خدمات بیمه و عضویت در ساختمان شماره ۱ انجام می‌شود و ساختمان شماره ۲ تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

با توجه به استقرار واحد بیمه و عضویت در ساختمان شماره ۱، اعضای خانه موسیقی می‌توانند جهت امور بیمه، عضویت، بیمه تکمیلی و سایر امور اداری بصورت غیر حضوری با ساختمان شماره ۱ در تماس باشند.

اعضا می‌توانند از شنبه تا چهارشنبه تا ساعت ۱۴ با شماره‌های ۶۶۹۱۷۷۱۱ و ۶۶۹۱۷۷۱۲  تماس گیرند و جهت حفظ سلامت خود و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از مراجعه حضوری اجتناب کنند. کارت‌های عضویت آن دسته از اعضایی که نسبت به تکمیل پرونده و پرداخت حق عضویت خود در هفته‌های اخیر اقدام کرده بودند نیز به ترتیب با هماهنگی برای آن‌ها ارسال خواهد شد.

اعضای خانه موسیقی جهت تمدید عضویت و دریافت کارت عضویت هوشمند باید درسامانه جامع هنرمندان با نشانی www.iranhmusic.ir/crm ثبت نام کرده و با وارد کردن نام کاربری (کدملی)  و کلمه عبور (کدعضویت مندرج بر روی کارت قدیمی) اطلاعات لازم از جمله بارگذاری عکس پرسنلی، تکمیل اطلاعات مربوط به تماس، وارد کردن مشخصات به لاتین، آثار، تخصص‌ها و… را ثبت کنند.

اعضا پس از ثبت اطلاعات خواسته شده در سامانه با خانه موسیقی تماس گیرند تا نسبت به تأیید اطلاعات مربوطه و همچنین تحویل کارت ‌های عضویت هماهنگی لازم صورت پذیرد.

همچنین اعضا می‌توانند درباره امور اداری درخواست خود را در ساعات اداری به واتس‌آپ خانه موسیقی به شماره ۰۹۳۶۴۱۱۳۱۰۰ ارسال کرده تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است