محسن امیری مسئول بررسی فعالیت‌های نمایشی در فضای مجازی شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۰۵

محسن امیری مسئول بررسی فعالیت‌های نمایشی در فضای مجازی شد

با حکم مدیرکل هنرهای نمایشی، محسن امیری مسئول بررسی و پیگیری فعالیت‌های نمایشی در فضای مجازی شد. 

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی در حکمی محسن امیری را به عنوان مسئول بررسی و پیگیری فعالیت‌های نمایشی در فضای مجازی تعیین کرد.

در متن حکم آشنا خطاب به امیری چنین آمده است:

«تعطیلی فعالیت‌های نمایشی به واسطه شیوع ویروس کرونا باعث شده هنرمندان خلاق این عرصه در جست‌وجوی راه‌های جدید خلق و عرضه آثار نمایشی و ارتباط با مخاطبان باشند.

برگزارکنندگان برخی از این رویدادها خواهان مشارکت، حمایت و مشورت از سوی اداره‌کل هنرهای نمایشی هستند. از این رو جنابعالی را که صاحب تجربیات متعدد هنری و اداری هستید به عنوان مسئول بررسی و پیگیری فعالیت‌های نمایشی در فضای مجازی تعیین می‌نمایم.

شایسته است در تعامل با برگزارکنندگان این رویدادها و بهره‌گیری از نظرات متخصصین این حوزه و کارشناسان و مدیران اداره‌کل هنرهای نمایشی، زمینه هم‌افزایی ظرفیت‌های مادی و معنوی موجود برای بهبود کیفی و بهره‌مندی بیشتر مخاطبان از رویدادهای نمایشی فضای مجازی را فراهم آورید.

تمامی مدیران و کارکنان واحدها و تالارهای تابعه اداره‌کل هنرهای نمایشی همکاری کامل با جنابعالی برای پیش‌برد امور را در برنامه‌ریزی خود قرار خواهند داد.»

محسن امیری فارغ‌التحصیل هنرهای نمایشی و کارگردان تئاتر، هم‌اکنون مدیر اداره برنامه‌های تئاتر است.

قادر آشنا پیش‌تر در حکمی اتابک نادری را به عنوان مسئول بررسی شرایط و ضرر و زیان‌های گروه‌ها و تماشاخانه‌های خصوصی در وضعیت کرونایی پیش آمده تعیین کرده بود. 

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است