راه‌یابی پویانمایی «سیاه یا سفید» به جشنواره ‌الچه اسپانیا | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۱

راه‌یابی پویانمایی «سیاه یا سفید» به جشنواره ‌الچه اسپانیا

پویانمایی «سیاه یا سفید» به کارگردانی محمدعلی سلیمان‌زاده به چهل‌ودومین دوره جشنواره ‌الچه (Elche) اسپانیا راه یافت.

به‌ گزارش صبا به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، پویانمایی «سیاه یا سفید» به کارگردانی محمدعلی سلیمان‌زاده از تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چهل‌ودومین دوره جشنواره ‌الچه (Elche) اسپانیا راه یافت.

 جشنواره ‌الچه (Elche) یکی از جشنواره‌هایی است که با آکادمی فیلم اسپانیا همکاری می‌کند و در چهل و دومین دوره‌ی آن که از روز ۲۸ تیر ۱۳۹۸ (۱۹ ژوئیه ۲۰۱۹) آغاز شده و تا ۴ مرداد (۲۶ ژوئیه) ادامه خواهد داشت انتخاب فیلم‌ها بر اساس فیلموگرافی فیلم‌نامه‌نویسان بنا گذاشته شده است.

مدت زمان فیلم پویانمایی «سیاه یا سفید» ۱۲ دقیقه است و داستان آن قصه‌ی پروانه‌ای است که با ورود به دنیای خشک و خاکستری و رو به زوال کنار آبگیر زیبایی‌هایش باعث می‌شود مورد توجه گورخر جوان جوان قرار بگیرد. پروانه هر لحظه به رنگی در می‌آید و گورخر در رویای رنگینِ بال‌های پروانه، سفری ادیسه‌وار به سوی کهکشان‌ها و رسیدن به پروانه بزرگ را آغاز می‌کند.

انیمیشن «سیاه یا سفید» تاکنون در رویدادهای سینمایی داخلی و خارجی زیادی شرکت کرده است و به تازگی نیز به بیست‌وسومین جشنواره فیلم انیمیشن و کارتون سیکاف (SICAF)  کره جنوبی راه یافت.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است