نمایش دنباله‌های «مرد عنکبوتی» و دیگر آثار سونی به تعویق افتاد | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۳۳
خانه تکانی در اکران‌های سونی‌پیکچرز؛

نمایش دنباله‌های «مرد عنکبوتی» و دیگر آثار سونی به تعویق افتاد

بر اساس بیانیه‌ای که سونی‌پیکچرز منتشر کرده، اکران بسیاری از آثار این کمپانی چون دنباله‌های «مرد عنکبوتی» به تاریخ‌های جدیدی منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، در پی تعطیلی سالن‌ها سینما و جابه‌جایی‌ گسترده تاریخ نمایش آثار استودیوهای هالیوودی، کمپانی سونی‌پیکچرز نیز تاریخ اکران ۲ دنباله همچنان بی‌نام از مجموعه «مرد عنکبوتی» خود را برای چندین ماه به تعویق انداخت.

بنا بر بیانیه‌ای که این کمپانی روز جمعه ۲۴ آپریل منتشر کرد، تاریخ اکران دنباله فیلم «مرد عنکبوتی: دور از خانه» از ۱۶ جولای سال ۲۰۲۱ به ۵ نوامبر همین سال منتقل شد و نمایش دنباله انیمیشن «مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی» با تاخیری ۶ ماهه از ۸ آپریل سال ۲۰۲۲ به ۷ اکتبر همین سال افتاد.

فیلم ابرقهرمانی «مرد عنکبوتی: دور از خانه» با بازی تام هالند یکی از موفق‌ترین تولیدات سینمایی سال ۲۰۱۹ بود و به فروشی خیره‌کننده برابر با ۱٫۱۳ میلیارد دلار دست یافت. دنباله جا به جا شده این فیلم در حقیقت سومین قسمت از سه‌گانه‌ای‌ست که از سال ۲۰۱۷ و با نمایش «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» آغاز شده است.

انیمیشن «مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی» نیز در سال گذشته موفق به کسب جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال شد و بیش از ۳۷۵ میلیون دلار در گیشه فروش کرد.

با خالی شدن روز ۱۶ جولای ۲۰۲۱، نمایش فیلم «آنچارتد – Uncharted»، اقتباسی سینمایی با بازی تام هالند از یک بازی ویدیویی با همین عنوان –  از ۸ اکتبر ۲۰۲۱ به این روز منتقل شد.

سونی همچنین در بیانیه خود اعلام کرد که اکران «بلبل – The Nightingale» با بازی داکوتا و اله فنینگ که پیش از این برای تعطیلات کریسمس سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده بود به تاریخ دیگر منتقل شده است. «بلبل» اقتباسی سینمایی از کتابی به همین نام، به قلم کریستین هانا است و خواهران فنینگ قرار است برای اولین بار در این پروژه با هم روی پرده نقره‌ای حضور یابند. «بلبل» که عنوان پرفروش‌ترین کتاب سال ۲۰۱۵ را از آن خود کرده روایت زندگی ۲ خواهر فرانسوی در دوران جنگ جهانی دوم و سختی و مشقت‌های آنان در طول دوره اشغال فرانسه توسط آلمان نازی است. فیلمبرداری این پروژه هنوز آغاز نشده است.

در بخش دیگری از بیانیه سونی به تعویق ۶ ماهه اکران «پدری – Fatherhood» و انتقال آن از ۲۳ اکتبر ۲۰۲۰ به ۲ آپریل ۲۰۲۱ اشاره شده است. پال وایتز کارگردانی این پروژه را از فیلمنامه‌‌ای برگرفته از کتابی با عنوان «دو بوسه برای مدی: خاطره‌ای از عشق و خسران» به قلم متیو لاژلین بر عهده دارد.

سونی‌پیکچرز همچنین اعلام کرد تاریخ اکران اکشن‌کمدی «مردی از تورنتو» و «هتل ترانسیلوانیا ۴» خود را به ترتیب برای ۱۲ و ۴ ماه به تعویق انداخته است.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    115/285/101/000
  • بی‌بدن
    28/001/036/000
  • سال گربه
    21/913/998/000
  • آپاراتچی
    4/337/816/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    3/385/558/500
  • پرویز خان
    3/300/677/000
  • نوروز
    3/136/309/000
  • آسمان غرب
    3/035/327/000
  • مست عشق
    پیش‌فروش1/985/780/000