«سربداران» را به یاد حاج قاسم اجرا می‌کنم/ چند قطعه برای شب‌های قدر | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۸
محمد گلریز در گفتگو با صبا:

«سربداران» را به یاد حاج قاسم اجرا می‌کنم/ چند قطعه برای شب‌های قدر

محمد گلریز این روزها قطعات متنوعی را برای رمضان، شهید مطهری و سردار سلیمانی در دست آماده سازی دارد.

محمد گلریز خواننده در گفتگو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا درباره کارهای جدید خود چنین اطلاع رسانی کرد: سرودی جدید با نام «سربداران» آماده پخش دارم که به زودی از صداوسیما پخش خواهد شد. این کار که درباره سردار شهید سلیمانی است در واحد موسیقی صداوسیما تولید می‌شود. تنطیم و آهنگسازی این کار را مهیار فیروزبخت برعهده دارد و این سرود قرار به صورت یک ویدیوکلیپ در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

وی افزود: برای ایام ماه مبارک هم چند مناجات به صورت زنده خوانده‌ام که قرار است آنها نیز در شب‌های قدر روی آنتن شبکه های تلویزیون رود. سرود دیگری با نام «طوفان عشق» هم آماده پخش دارم. شعر این کار را داوود نوروزی سروده است. این اثر بدون موسیقی اجرا می‌شود، زیرا سوگ‌نامه ا‌ست که آنهم در شب‌های قدر روی آنتن خواهد رفت.

این خواننده تاکید کرد: کار دیگری برای ایام ماه مبارک در حال آماده‌سازی دارم که در وصف امیرالمومنین (ع) است. شعر این اثر از سیدرضا موید است. این مناجات نیز قرار است در شب‌های قدر از صدا و سیما پخش شود. اجرای این کار در سبک آواز شوشتری است.

وی در پایان گفت: قرار است در سالروز شهادت استاد مطهری یعنی ۱۲ اردیبهشت در خانه وی کاری جدید با محوریت زندگی ایشان اجرا کنم که مشخصات سرود به زودی اعلام خواهد شد. این اجرا در قالب یک ویژه برنامه خواهد بود که از شبکه ۵ سیما پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است