زندگی ویتنی هیوستون افسانه‌ای بر پرده نقره‌ای جان می گیرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۵۱

زندگی ویتنی هیوستون افسانه‌ای بر پرده نقره‌ای جان می گیرد

قرار است براساس زندگی ویتنی هیوستون خواننده زن اسطوره ای فیلمی تولید شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، استلا مِگی کارگردان فیلم «عکس» درحال توسعه فیلم زندگینامه ای ویتنی هیوستون با عنوان «می‌خوام با کسی برقصم» است.

نهاد مربوط به ویتنی هیوستون، کمپانی «پرایمری ویو»، کلایو دیویس و آنتونی مک‌کارتن در حال تولید فیلمی براساس  زندگی ویتنی هیوستون خواننده اسطوره‎ ای فقید آمریکا که سال ۲۰۱۲ در ۴۸ سالگی از دنیا رفت، هستند.

آنتونی مک‌کارتن که در کارنامه کاری اش فیلم های مطرح «دو پاپ»، «تیره ترین ساعت»، «راپسودی بوهمی» و «تئوری همه چیز» دیده می شود، در حال نوشتن فیلمنامه «می‌خوام با کسی برقصم» است.

هیوستون کارش را در موسیقی در سال ۱۹۸۵ با آلبومی که نام خودش روی آن بود و توسط «دیوس و آریستا رکورد» منتشر شد، آغاز کرد. در آن آلبوم از دو ترانه «بزرگترین عشق برای همه» و «تمام عشقم را برای تو نگه می دارم» بیشتر از همه استقبال شد.

ترانه های «می‌خوام با کسی برقصم» و «تقریبا همه اش را نداشتیم» از دیگر کارهای مشهور ویتنی هیوستون در دنیای موسیقی هستند.

این خواننده نامدار آمریکایی در سال ۱۹۹۲ نیز در فیلم رمانتیک «بادیگارد» با کوین کاستنر همبازی شد، فیلمی که ۴۱۱ میلیون دلار در گیشه جهانی بدست آورد.

ویتنی هیوستون برای موسیقی فیلم «بادیگارد» جایزه بهترین آلبوم و تک آهنگ سال («همیشه عاشقت خواهم بود») جوایز گرمی را دریافت کرد. از این تک آهنگ بیش از ۴۵ میلیون نسخه در جهان فروخته شد.

ویتنی هیوستون بیشتر از هر زن دیگری در تاریخ موسیقی جایزه برده و مورد تحسین واقع شده است. از کارهای او بیش از ۲۰۰ میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رفته است.

گقته می شود پت هیوستون از جانب نهاد ویتنی هیوستون، لری مستل و دنیس اُسالیوان از کمپانی پرایمری ویو به همراه مک‌کارتن از فایر پروداکشن قرار است این کار را تهیه کنند.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است