مدافع اکران آنلاین هستم اما نه با این شرایط/ «شاه ماهی» فیلمی برای جوانان است | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۴۶
کارگردان فیلم «شاه ماهی» در گفتگو با صبا:

مدافع اکران آنلاین هستم اما نه با این شرایط/ «شاه ماهی» فیلمی برای جوانان است

نادر مقدس معتقد است باید از اکران آنلاین حمایت کنیم اما زیرساخت‌های آن در حال حاضر موجود نیست.

نادر مقدس کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره جدیدترین اثر خود با نام «شاه ماهی» گفت: بخش‌های از تولید «شاه ماهی» باقی ‌مانده بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا تولید این کار متوقف شد و امیدوارم بتوانیم این چند پلان باقی‌مانده را فیلمبرداری کنیم و پس از آن کارهای موسیقی آن را انجام خواهیم داد.

وی افزود: در حال حاضر شرایط تولید آماده نیست و جمع کردن گروه سخت است و من هم راضی به تولید در این شرایط نیستم به همین دلیل بهترین کار در این اوضاع فعلی، صبر کردن است.

این کارگردان درباره اکران «شاه ماهی» در سال ۹۹ ادامه داد: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا «شاه ماهی» امسال اکران شود که اتفاقا فیلمی برای جوانان است و مطمئن هستم که جوانان علاقه دارند فیلم‌هایی از این دست را ببینند.

مقدس در پاسخ به این پرسش که آیا اکران آنلاین در این شرایط اتفاق خوبی است و می‌تواند ادامه داشته باشد یا خیر، توضیح داد: برای نمایش دادن «شاه ماهی» این فکر را داشتیم که کارهای باقی‌مانده را تمام کنیم و آن را به صورت آنلاین اکران کنیم اما در حال حاضر شرایط اکران آنلاین را لااقل برای فیلم خودم مناسب ندیدم اما جزو مدافعان این جریان هستم.

وی افزود: باید از اکران آنلاین حمایت کنیم و ما در شورای مرکزی کانون کارگردانان سینما هم این جریان را مورد حمایت قرار دادیم اما باید زیرساخت‌های این نوع اکران آماده باشد در واقع نباید مانند فیلم سینمایی «خروج» به سرعت قاچاق شود بلکه آن فیلم محفوظ بماند و برخورد جدی با خلاف‌کاران در این زمینه صورت گیرد.

کارگردان فیلم سینمایی «شاه ماهی» در پایان بیان کرد: اگر تمام شرایط و زیرساخت‌های لازم به درستی انجام شود که حداقل از فیلم‌ها مخصوصا فیلم‌هایی که با سرمایه شخصی تولید شده‌اند، سواستفاده نشود مطمئن هستم اکران آنلاین می‌تواند اکران خوب و موفقی چه در شرایط وجود ویروس کرونا و چه در حالت عادی باشد.

دلارام صادقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است