یک پروژه دیگر از «جنگ ستارگان» راه افتاد/ کهکشانی زنانه! | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۱
در دیزنی پلاس؛

یک پروژه دیگر از «جنگ ستارگان» راه افتاد/ کهکشانی زنانه!

بنا بر اعلام دیزنی‌پلاس، مجموعه‌ای زن‌محور از دنیای «جنگ ستارگان» با هدایت لزلی هدلند ساخته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوودریپورتر، لزلی هدلند کارگردان و فیلمنامه‌نویس آمریکایی قصد دارد با ساخت سریال لایواکشنی جدید از مجموعه پرآوازه «جنگ ستارگان»، این کهکشان خیلی خیلی دور دیزنی را وسعت ببخشد.

بنا بر اخبار منتشر شده، لزلی هدلند که پیش از مجموعه «عروسک روسی» را برای نتفلیکس خلق کرده است، نویسندگی و تهیه‌کنندگی این را پروژه دیزنی‌پلاس را برعهده دارد؛ لایواکشنی برگرفته از «جنگ ستارگان» که بر مبنای زاویه دیدی زن-محور از این کهکشان تولید خواهد شد.

قرارداد ساخت این پروژه چندین ماه پیش به نتیجه رسیده است و حتی هدلند یکی از مهمانان اکران اول «جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر» در دسامبر سال گذشته در لس‌آنجلس بود.

هدلند سال گذشته میلادی برای «عروسک روسی» نامزد دریافت ۲ جایزه امی شد؛ سریال کمدی‌درامی ۸ قسمتی که موضوع آن درباره زن جوانی به نام نادیا است که در مهمانی ۳۶ سالگی خود بارها می‌میرد و زنده می‌شود. این مجموعه برنده چندین جایزه تلویزیونی شده است.

مجموعه جدید «جنگ ستارگان» یکی از چندین پروژه در حال اجرا از این برند دنیای سرگرمی است که در دیزنی‌پلاس جریان دارد. مجموعه «مندلورین» جان فاورو هم‌اکنون به فصل دوم خود رسیده است و کار روی پروژه «روگ وان» به کارگردانی دیگو لونارد و سریال «اوبی‌وان کنوبی» با بازی ایوان مک‌گرگور ادامه دارد. فصل هفتم و آخر مجموعه انیمیشنی «جنگ ستارگان: جنگ‌های کلونی» نیز قرار است از چهارم ماه می از این سرویس آنلاین دیزنی عرضه شود.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است