سعید توکل به رادیو بازگشت/ خاطره‌بازی با کمیاب‌ترین صداها | پایگاه خبری صبا
امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۴

سعید توکل به رادیو بازگشت/ خاطره‌بازی با کمیاب‌ترین صداها

برنامه «پرنیان صدا» همزمان با هشتادسالگی رادیو در ایران روز جمعه 5 اردیبهشت با اجرای سعید توکل روی آنتن رادیو پیام می‌رود.
به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی رادیو پیام، شهرام ملازاده مدیر شبکه رادیویی پیام و رادیو آوا گفت: در آستانه ۸۰ سالگی رسانه رادیو و تاثیر این رسانه گرم در ادوار مختلف تاریخی بر زندگی نسل‌های بشر در گروه‌های سنی مختلف، رادیو همیشه همراه، هم‌نفس و همدل با مردم در خوشی‌ها و ناخوشی‌ها بوده و هست.
وی افزود: باتوجه به پیشینه رسانه رادیو، ظرفیت و انعطاف این رسانه علاوه بر مزیت‌های مختلف دیگر نسبت به سایر رسانه ها، ما را بر آن داشت در رادیو پیام که یکی از پرمخاطب‌ترین شبکه های رادیویی کشور است، برنامه ای را طراحی کنیم تا ضمن معرفی کامل رسانه رادیو بتوانیم پیوندی میان نسل های گذشته و حال این رسانه  و مخاطبانش برقرارکنیم. با برگزاری جلسات متعدد با کارشناسان و متخصصان حوزه رادیو و رسانه برنامه ای را با عنوان «پرنیان صدا» طراحی کردیم تا این برنامه بتواند ضمن پیوند میان نسل های مختلف رادیو و مخاطبانش، نسل امروز را بیشتر با این رسانه آشنا کند و مجالی برای خاطره بازی مخاطبان قدیمی رادیو فراهم کند.
ملازاده با اشاره به اینکه رسانه رادیو مانند آیینه ای زلال بازتاب دهنده و پژواکی از برگ های تاریخ و تمدن ایران اسلامی در بخش های مختلف استف بیان کرد: رادیو در طول هشتاد سال عمر خود دستاوردهای ارزشمندی چون حفظ و صیانت از هویت ملی و آیینی را سرلوحه اهداف بلندنظرانه خود داشته و از شام تا سحر از بامدادان تا شامگاهان با بهره گیری از سلایق، توانمندی هنرمندان برجسته کشور به جایگاهی ویژه و اطمینان بخش دست یافته است.
مدیر رادیو پیام ادامه داد: این میراث گرانبها و باارزش می تواند در بازنگری دوباره و آماده سازی های هنرمندانه بسته ها و برنامه هایی را تولید کند که از جذابیت شنیداری بالایی در میان مخاطبان برخوردار باشد.به همین منظور برنامه «پرنیان صدا» را با بهره گیری از گنجینه گرانبها و میراث ارزشمند منابع آرشیوی برای تعامل پیوسته و بیشتر با مخاطبان رادیو فضایی را برای خاطره بازی با برنامه های رادیو فراهم می سازد.
وی اظهار کرد: اولین پخش برنامه «پرنیان صدا» همزمان با هشتادسالگی رادیو در ایران روز جمعه ساعت ۲۲ الی ۲ بامداد بصورت زنده با اجرا و تهیه کنندگی سعید توکل از پیشکسوتان رادیو بصورت زنده روی آنتن می رود و از این پس این برنامه بصورت زنده و روتین روزهای جمعه ازساعت۲۲ با بخش ها و آیتم های متنوع در کنداکتور پخش شبکه پیام خواهدبود
ملازاده افزود: همزمان با پخش برنامه جذاب از آنتن شبکه رادیو تصویری پیام نیز همسو با برنامه تصاویر مرتبط به نمایش می‌گذارد تا لحظات شاد و مفرحی را برای مخاطبانش به ارمغان بیاورد. متقابلا مخاطبان این برنامه برای مشارکت حداکثری در این برنامه می توانند تصاویر و صوت های قدیمی رادیو را که در آلبوم های شخص شان دارند با سایر مخاطبان رادیو پیام در سراسر کشور به اشتراک بگذارند. از این رو شنوندگان محترم رادیو پیام می توانند از طریق درگاه‌های ارتباطی این شبکه (کانال پیام رسان سروش) و یا (سایت رادیو پیام) تصاویر و صوت های قدیمی راارسال و تصاویر ارسالی را با نام و تصویر خودشان در رادیو نمای رادیو پیام و آوا مشاهده کنند.
«پرنیان صدا» چیست؟
سعید توکل گوینده و تهیه کننده برنامه «پرنیان صدا» نیز درباره این برنامه گفت: برنامه «پرنیان صدا» برنامه ای است برای دعوت از رادیودوستان به یک مهمانی ساده و خاطره انگیز از طریق انتخاب بهترین بسته های شنیداری که در طی سال ها از رادیو اجرا و پخش شده است. ما در این دیدار و قرار هفتگی برای پذیرایی از مخاطبان خود کمیاب ترین و خاطره انگیزترین صداها و برنامه‌ها را فراهم خواهیم کرد.
وی ادامه داد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده همزمان با روشن شدن چراغ این میزبانی شورانگیز و لطیف بسیاری از شیفتگان رادیو را به یاد زیباترین و ماندگارترین خاطراتشان بیندازیم تا آنها هم در این شور و طرب باطنی سراغ آلبوم های ماندگار و قدیمی شان بروند و اثرهای ماندگار آلبوم هایشان را در تعاملی شایسته با برنامه به اشتراک بگذارند.
تهیه کننده «پرنیان صدا» در پایان گفت: این برنامه از بخش های متعدد و متنوع تشکیل شده است مانند برنامه هایی که سالها از پخش آنها گذشته و دیگر جز خاطره نامی از آنها وصدای ماندگارشان نیست و یا صدای هنرمندانی که متاسفانه در قید حیات نیستند و یا در کهولت سن به سر می برند، برگزیده بخش های کوتاه از برنامه ها و صداهای کمیاب قبل و بعد از پیروزی نقلاب اسلامی متناسب با سیاست‌های سازمان صداوسیما، رادیو و برنامه که امید است با حمایت‌های معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران، مدیر شبکه رادیویی پیام بتوانیم لحظات ماندگاری در خاطره مخاطبان هنردوست رادیو پیام به یادگار بسپاریم.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    114/077/276/500
  • بی‌بدن
    28/001/036/000
  • سال گربه
    20/697/483/000
  • آپاراتچی
    4/337/816/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    3/385/558/500
  • پرویز خان
    3/300/677/000
  • نوروز
    3/136/309/000
  • آسمان غرب
    2/879/984/500
  • مست عشق
    پیش فروش 1/424/095/000