کنسرت «نوستالژی ناصر چشم آذر» و احسان خواجه‌امیری پس از کرونا | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۱۹
آرمین قیطاسی در گفتگو با صبا:

کنسرت «نوستالژی ناصر چشم آذر» و احسان خواجه‌امیری پس از کرونا

آرمین قیطاسی اعلام کرد کنسرت «نوستالژی ناصر چشم آذر» و کنسرت های احسان خواجه امیری در آینده برگزار می شود.

آرمین قیطاسی آهنگساز و سرپرست گروه آرسنوا در گفتگو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا گفت: کنسرت «نوستالژی ناصر چشم آذر» با خوانندگی حمید حامی، مهدی یغمایی و گروه سِوِن اوایل دی ماه سال گذشته در برج میلاد برگزار شد که این کنسرت با استقبال مخاطبان مواجه شد به همین دلیل تصمیم گرفتیم آن را دوباره در اسفندماه برگزار کنیم ولی به دلیل بیماری کرونا این کنسرت کنسل شد.

این نوازنده با اشاره به اینکه رهبری ارکستر کنسرت «نوستالژی ناصر چشم آذر» را بر عهده داشته است، تاکید کرد: برنامه ریزی های زیادی صورت گرفته بود و قرار بود این کنسرت هم در سیتی سنتر اصفهان و هم در تالار وزارت کشور در تهران برگزار شود ولی برای جلوگیری از شیوع این بیماری کنسرت را به زمان دیگری موکول کردیم ولی حتما این کنسرت برگزار می شود فقط تاریخ آن تغییر کرده است.

این آهنگساز افزود: در این کنسرت قطعاتی از موسیقی فیلم ها و سریال هایی همچون خواب و بیدار، اجاره نشین ها، تاراج و قصه های مجید و قطعات نوستالژی از ساخته های ناصر چشم آذر را برای مخاطبان اجرا می کنیم.

سرپرست گروه «آرسنوا» خاطرنشان کرد: همچنین قرار بود به همراه احسان خواجه امیری اسفند ماه سال گذشته در هتل اسپیناس به اجرای برنامه بپردازیم که این کنسرت ها هم کنسل شد و به محض اینکه این بیماری از بین رود این کنسرت ها برگزار می شود و به دیدار مخاطبان می رویم.

این نوازنده فلوت در پایان گفت: در ایام قرنطینه مشغول تنظیم و آهنگسازی برای آلبوم جدیدم هستم که قطعات در مراحل ضبط قرار دارد و این آثار موسیقایی به زودی روانه بازار موسیقی می‌شود.

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است