پس از کرونا پروژه‌های نیمه‌کاره از سر گرفته خواهد شد/ توجه به مسایل اجتماعیِ سال۹۸ | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۵

پس از کرونا پروژه‌های نیمه‌کاره از سر گرفته خواهد شد/ توجه به مسایل اجتماعیِ سال۹۸

مدیر مرکز مستند سوره از فیلمبرداری پروژه‌های نیمه‌کاره این مرکز بعد از پایان طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به دلیل شیوع بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، یاسر فریادرس مدیر مرکز مستند سوره حوزه هنری عنوان کرد: در سال ۹۸ توجه ما روی مسائل اجتماعی بود و اگر بخواهیم پروژه های مرکز مستند سوره را تقسیم بندی کنیم باید از پروژه های در حال ساخت و پروژه های تکمیل شده صحبت کنیم و به تفکیک وضعیت نمایش آنها را مشخص نماییم.

وی ادامه داد: ما در سال گذشته تعدادی مستند به اتمام رساندیم که بعضی از آنها از سال قبل مانده و بعضی ها جدیدتر بود. این مستند ها شامل «باشگاه شهرت» به کارگردانی حسن یادگاری، «سکوهای صورتی» به کارگردانی محمدجواد رئیسی، «آدور» به کارگردانی محمدصادق اسماعیلی، «مجموعه آدم های بحران» و «هجوم آب» (سیل شیراز) به کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی وحید کاظمی، «مجموعه خاطرات سعدآباد» به کارگردانی یوسف جعفری، «خط تولید» به کارگردانی یاسر طالبی، «مادر جبهه ها» به کارگردانی شهرام میرآب اقدم، «مک دونالدز تقدیم می کند» به کارگردانی توحید ابراهیمی، «تنها مدرس» به کارگردانی معین شافعی و«تمدن بزرگ» به کارگردانی میثم پوررشیدی است.

فریادرس اعلام کرد: از میان مستندهای ذکر شده «باشگاه شهرت»، «آدم های بحران»،«هجوم آب»، «خاطرات سعدآباد»، «خط تولید» و «مک دونالدز» پخش تلویزیونی داشتند و سایر آثار طی مراسمی رونمایی و اکران مردمی شدند.

مدیر مرکز مستند سوره همچنین به پنج مستند در حال ساخت مرکز اشاره کرد که شامل «فصلی میان خواب وترانه» به کارگردانی بهروز نورانی‌پور، «پرتره اصغر نقی‌زاده» به کارگردانی محسن نقی‌زاده، «پرتره امیرحسین فردی» به کارگردانی محسن کریمیان است.

وی در پایان درباره تولیدات سال ۹۹ گفت: در فرصت مناسبی به تشریح برنامه ها و چشم انداز سال جدید خواهیم پرداخت و بعد از پایان طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به دلیل شیوع بیماری کرونا، فیلم برداری پروژه‌های نیمه‌کاره از سر گرفته خواهد شد و با ساخت آثار جدید و رونمایی آن‌ها ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است