گشت و گذاری در موزه ارتباطات در برنامه «روز خوش» | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۲

گشت و گذاری در موزه ارتباطات در برنامه «روز خوش»

برنامه «روز خوش» شبکه جام جم پنجشنبه 4 اردیبهشت مخاطبان را با تمبرهایی که دیگر بازارشان داغ نیست آشنا می کند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی برنامه «روزخوش»، مسعود فروزنده نویسنده و پژوهشگر تاریخ، پنجشنبه ۴ اردیبهشت ماه در برنامه «روز خوش» درباره شیوه های ارتباط با وطن برای حفظ هویت فرهنگی گفتگو می کند.

در بخشی دیگر علی منیری همدانی مدرس دانشگاه و مشاور کسب و کار به موضوع کسب و کار و درآمدزایی می پردازد.

«خوش گشت» آیتمی است که به همراه فرزانه بهرامی ( گردشگر) مخاطب را به گشت و گذاری در موزه ها، ابنیه تاریخی و گالری های سطح شهر می برد.

این پنجشنبه خوش گشت، گشت وگذاری در موزه ارتباطات و آشنایی با تمبرهایی که دیگر بازارشان داغ نیست، خواهد داشت.

برنامه «روزخوش» جمعه ۵ اردیبهشت میزبان چشمه سری متخصص پزشکی ورزشی خواهد بود تا در خصوص تغذیه و فعالیت ورزشی در خانه و حرکات اصلاحی صحبت کند.

از آیتم‌های جذاب این برنامه صبحگاهی آیتم «خوش مزه» است که در برنامه جمعه نان سنتی برکو به مخاطبان آموزش داده می شود.

«خوش و بش آیتمی» است که به افراد مختلف جامعه می پردازد که هر کدام از این افراد که در جامعه نقشی دارند صبح خود را چگونه آغاز می کنند.

«خوش و بش» این هفته با هومن اردبیلی است که هم اکنون در آمریکا هستند و دلیل محبوبیت وی این است که حدود ۸ سال است که در شهرک غرب خیابان زرافشان شمالی برای مادر از دست رفته اش با هزینه شخصی گل لاله می کارد و این نذر را وقف محیط زیست کرده و امسال حدود ۲۳۰۰۰۰ لاله در این خیابان کاشته است.

همچنین در بخشی دیگر، این برنامه میزبان نائینی مدیر روابط عمومی کاشت لاله برای مادران است که زحمات زیادی را هر ساله برای پرورش لاله ها عهده دار است. به گفته وی در سال ۸ ماه مشغول پرورش این گل زیباست.

با توجه به اینکه مخاطبان شبکه جام جم به طور خاص خارج از کشور هستند ،توجه به فرهنگ، آداب و رسوم بومی مناطق و استفاده از موضوع ها و آیتم های خاطره انگیز با برانگیختن حس نوستالژیک که البته یادآور خاطرات خوش و شیرین مخاطب باشد استفاده شده است. همراه کردن مخاطب با افراد در مشاغل مختلف هنگام آغاز روز می تواند نسل دوم و سوم ایرانیان مقیم خارج از کشور را بیشتر با فرهنگ کهن و توکل داشتن به خدا از آغاز روز آشنا کند.

برنامه «روز خوش»با اجرای محمد امین نبی اللهی و مریم ماهور سعی خواهد کرد صبحگاه ایرانی – اسلامی سرشار از فرهنگ و هنر غنی این مرز و بوم را به نمایش بگذارد. علاوه بر این، در این برنامه اطلاعات، اخبار و رویدادهای امید بخش به ویژه نمایش پیشرفت های غرورانگیز ایرانیان توسط مهدی آقابیگی به آگاهی مخاطبان می‎رسد.

مجله صبحگاهی «روزخوش» از دوشنبه تا جمعه ساعت ۹ صبح به وقت تهران به تهیه کنندگی حسین علیاری از شبکه جهانی جام جم پخش می شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است