«اهورا و غول جزیره» کودکان را با محیط‌زیست دوست می کند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۱

«اهورا و غول جزیره» کودکان را با محیط‌زیست دوست می کند

نمایش کودک و نوجوان «اهورا و غول جزیره» به نويسندگی و كارگردانی پريوش كاميار در عمارت نوفل‌ لوشاتو اجرا می شود.

به گزارش صبا به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، نمایش کودک و نوجوان «اهورا و غول جزیره» به نویسندگی و کارگردانی پریوش کامیار و تهیه‌کنندگی نعیم بختیارى با دغدغه آموزش مفاهیم زیست محیطی به کودکان در عمارت نوفل‌ لوشاتو اجرا می شود.

مهسا بختیارى، نادیا محبوبى، نعیم محبوبى، نکیسا بختیارى، نعیم بختیارى و امیر امیدى‌نژاد (به ترتیب ورود به صحنه) بازیگران نمایش «اهورا و غول جزیره» هستند.

داستان این نمایش درباره گوزن زرد ایرانی است که در جزیره اشک و در میانه دریاچه ارومیه نگهداری می‌شود و همواره از طرف اهالی جزیره مورد حمایت و احترام است، تا اینکه سر و کله غول جزیره پیدا می‌شود و گوزن را می‌ رباید و ادامه داستان…

نمایش «اهورا و غول جزیره» درباره نگهداری از محیط‌ زیست و رفتار مناسب با حیوانات در دشت‌ها و جنگل‌های حفاظت شده است و دغدغه آموزش مفاهیم زیست محیطی به کودکان را به عنوان شهروندان آینده دارد.

این نمایش پیش از این در زمستان ۱۳۹۷ در فرهنگسرای نیاوران اجرا شده بود و قرار است در اجرای مجدد با گروهی جدید از ۹ مرداد به مدت زمان ۵۰ دقیقه در سالن شماره ۲ عمارت نوفل‌ لوشاتو به نمایش گذاشته شود.

نویسنده و کارگردان این اثر پریوش کامیار، مشاور کارگردان و تهیه‌کننده نعیم بختیارى هستند.

دیگر عوامل نمایش «اهورا و غول جزیره»، طراح لباس مریم غلامى و رخساره بهادرى، طراح دکور کامران کامیار، طراح گریم فرانک کامیار، طراح نور فرشاد نصیرى، موسیقى ارغوان حمسى و چکامه شمسى شمس‌الدینى، کارگردان انیمیشن، طراح تیزر و پوستر آیدا فوقانى، دستیار و جانشین تهیه مهسا بختیارى، عکاس شکیلا بختیارى، و مشاور رسانه‌ای سبا حیدرخانى هستند.

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است