واگویه‌های یک بازمانده جنگ در «خنده ماهی» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۹

واگویه‌های یک بازمانده جنگ در «خنده ماهی»

آغاز اجرای نمایش «خنده ماهی» به نویسندگی و کارگردانی عباس رثایی و آغاز فروش بلیت روزهای جدید «گورخواب‌ها» به کارگردانی سیامک صفری دو خبر امروز از عمارت نوفل‌لوشاتو است.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی عمارت نوفل‌لوشاتو، نمایش «خنده ماهی» به نویسندگی و کارگردانی عباس رثایی از روز شنبه ۵ مردادماه در سالن شماره دو عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می رود و همچنین فروش بلیت روزهای جدید «گورخواب‌ها» به کارگردانی سیامک صفری نیز از امروز ۲ مردادماه در عمارت نوفل لوشاتو آغاز شده است.

نمایش «خنده ماهی» که پیش از این در مشهد اجرا داشته است، به واگویه‌های یک بازمانده از جنگ در یک آسایشگاه می‌پردازد.

عباس رثایی نویسنده، کارگردان و تک بازیگر این نمایش است که از ۵ تا ۱۸ مرداد ساعت ۱۸:۳۰ و با مدت زمان ۴۵ دقیقه در سالن شماره دو عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌رود.

سایر عوامل «خنده ماهی» عبارتند از مشاور کارگردان: رضا احمدی، دستیار کارگردان: پدرام عمرائی، مدیر صحنه: زهرا صابریان، ساخت تیزر: محمد هدایت‌زاده، طراح صحنه و لباس: مجید بندار مقدم و انتخاب موسیقی: محمد دلگشا.

بلیت‌های سه روز نخست «گورخواب‌ها» تمام شد

با فروش همه بلیت‌های سه روز نخست «گورخواب‌ها» به نویسندگی و کارگردانی سیامک صفری، پیش‌فروش روزهای جدید این نمایش که از امروز دوم مرداد در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌رود، آغاز شد.

«گورخواب‌ها» نمایشی به نویسندگی و کارگردانی سیامک صفری، تهیه‌کنندگی حمیدرضا علینژاد و بازی سیامک صفری و نسیم ادبی است که از امروز (دوم مرداد) ساعت ۲۱ در سالن شماره یک عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌رود و رضا کیانیان به عنوان مهمان ویژه در افتتاحیه این نمایش حضور خواهد داشت.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از طراح صحنه: منوچهر شجاع، طراح صدا: محمدرضا جدیدی، مجری طرح: آکادمی هنرهای اجرایی افرا، دستیار کارگردان: نیما صفری، مدیر تولید: امیر سپهر تقی‌لو، طراح گرافیک: حمید گودرزی، دستیار طراح صحنه: هادی بادپا، جانشین تهیه: احسان باقری، مدیر تبلیغات: عرفان پورمحمدی، مشاور رسانه‌ای: سبا حیدرخانی، عکاس و ساخت تیزر: امید مهدوی، تبلیغات مجازی و IT: امیرحسین جوانی.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت دو نمایش «خنده ماهی» و «گورخواب‌ها» می‌توانند به سایت تیوال و یا عمارت نوفل‌لوشاتو به نشانی حافظ، نوفل لوشاتو، بعد چهارراه رازی، نرسیده به خیابان ولیعصر، کوچه زیبا، پلاک ۱، مراجعه کنند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است