پخش ویژه برنامه «شب نشینی با صبا» در روز رادیو/ «رادیو صفا» را گوش کنید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۱

پخش ویژه برنامه «شب نشینی با صبا» در روز رادیو/ «رادیو صفا» را گوش کنید

برنامه زنده «شب نشینی با صبا» به مناسبت روز رادیو آیتم های شاد و ویژه ای را پخش می کند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «شب نشینی با صبا» عنوان جُنگ شاد شبانه ای است که در قالب طنز با بخش هایی متنوع پنجشنبه ها و جمعه ها روی آنتن رادیو صبا می رود.

این برنامه روز پنجشنبه چهارم اردیبهشت به مناسبت روز رادیو اوقات شاد و مفرحی را با موضوع «شب و رادیو» برای مخاطبان فراهم می کند. آیتم های نمایشی طنز، مروری بر تاریخچه رادیو، یادی از پیشکسوتان و هنرمندان عرصه رادیو و خاطرات مخاطبان از برنامه های رادیو بخش هایی از این برنامه را تشکیل می دهد.

این برنامه همچنین روز جمعه پنجم اردیبهشت با موضوع «شب و آینه» پخش می شود.

برنامه طنز «شب نشینی با صبا» ساعت ۲۱:۰۰ به تهیه کنندگی رضا عزتی به مدت ۱۸۰ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا با مخاطبان همراه می شود.

پیمان قریب پناه و امیر زنده دلان اجرا و بازیگری این دورهمی شاد شبانه را بر عهده دارند.

همچنین جُنگ طنز «رادیو صفا» نیز با آیتم های مختلف سراغ مشاغل اینترنتی می رود. «رادیو صفا» عنوان برنامه ای با رویکرد طنز و با موضوعات مختلف است که سعی دارد اوقات شاد و پرباری را برای مخاطبان رادیو صبا فراهم کند.

این برنامه روز جمعه ۵ اردیبهشت با موضوع «شغل های اینترنتی» پخش می شود و با آیتم های متنوع نمایشی طنز از ویژگی های این مشاغل می گوید.

«رادیو صفا» روزهای جمعه ساعت ۹ صبح به مدت ۹۰ دقیقه با تهیه کنندگی نسیم السادات صباغان روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا قابل پخش می شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است