حمایت از هنرمندان و آموزشگاه‌های آزاد هنری اولویت معاونت هنری است | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۱
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری:

حمایت از هنرمندان و آموزشگاه‌های آزاد هنری اولویت معاونت هنری است

علی اکبر صفی پور در نشستی با مدیران آموزشگاه های هنری اعلام کرد که حمایت از هنرمندان و آموزشگاه های آزاد هنری اولویت معاونت امور هنری است.

به گزارش خبرگزاری صبا، نشست جمعی از مدیران آموزشگاه های آزاد هنری با مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری معاونت امور هنری سه شنبه دوم اردیبهشت ماه برگزار شد.

نمایندگانی از مدیران آموزشگاهه ای آزاد هنری در نشستی با علی اکبر صفی پور مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره مشکلات آموزشگاه ها گفت وگو کردند.

مدیران آموزشگاه های آزاد هنری در این جلسه موارد و مشکلاتی از جمله بیمه و مالیات، تعامل آموزشگاه ها با هنرآموزان و هنرجویان و مسایلی که تعطیلی آموزشگاه های آزاد هنری به دلیل شیوع ویروس کرونا ایجاد کرده است، مطرح کردند.

علی اکبر صفی پور مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری در این جلسه به تلاش و پیگیری مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای کاهش مشکلات آموزشگاه ها و هنرمندان و پیگیری بیمه هنرمندان و هنرآموزان و در صورت امکان پرداخت تسهیلات به آموزشگاه ها اشاره و اعلام کرد: حمایت از هنرمندان و آموزشگاه های آزاد هنری در شرایط اخیر اولویت معاونت امور هنری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است